9. Fejezet

113 4 0
                                    






Lucy Smith:






Másnap reggel az ébresztő hangjára ébredtem és eszembe jutott, hogy végre péntek van és megszeretné hívni Vanessát és Camillát estére, hogy csináljanak egy csajos estét.  Fel akartam kelni de eszembe jutott hogy Mads rajtam fekszik.

- Hé Mads ébredj, mennünk kell suliba. -  mondtam neki.

- Ugh, semmi kedvem.. nem maradhatunk itthon? - kérdezte kölyökkutya szemekkel Mads.

- Tudod hogy nem hatnak meg a kölyökkutya szemeid és mennünk kell vagy itthon maradhatsz de most mondom, hogy akkor egy hétig nem kapsz semmit. -  mondtam neki.

- Ugh, oké.. mondta Madelaine és felkeltünk majd felöltöztünk és fogat mostunk, felvettük a táskánkat, majd bezártuk a bejárati ajtót és utána beültünk a kocsiba. Amikor beértünk a suliba megbeszéltük Vanessával és Camillával, hogy este átjönnek hozzánk. Amikor elindultunk történelem órára szembe jött velük Amber egy dobozzal a kezében amiben a sulis cuccai voltak, amikor elhaladt Lucyék mellett direkt neki ment Madelaine vállának.

- Hé, Amber bazdmeg figyelj már arra, hogy merre mész. - mondtam neki.

- Fogd már be nem elég, hogy kicsaptak még ti is kezditek? - kérdezte szarkasztikusan Amber.

- Miért csaptak ki? kérdezte Madelaine pedig tudta a választ.

- Ma behívott az igazgató és megmutatta az öltözői kamera felvételeket tegnapról és azt mondta hogy kicsap az iskolából mert a lányokat szexuálisan zaklatom, de ha megbocsátotok el kell mennem. - mondta Amber miközben kiviharzott az iskola kapuján. Madelaine megnyugodott de ugyanúgy rosszul volt lelkileg a történtek után. A történelem óránk unalmas volt, ezért inkább chateltünk. (LS: Lucy Smith, MP: Madelaine Petsch)


- LS: Hé Mads jól vagy?

- MP: Igen, legalább kicsapták Ambert és nem kell látnom, de sajnos ugyanúgy rosszul vagyok lelkileg. 

Nem sokkal később hallották, hogy végre kicsengettek és elindultunk kifelé a teremből. Amikor vége lett a napnak elindultak a kocsihoz, de amikor odaértek, olyat láttak amitől csak forgattuk a szemeinket.

- VANESSA NE AZ ÉN KOCSIMON CSINÁLJÁTOK MÁR KÉRLEK!!!! - mondtam nekik miközben Madelainnel odamentünk a kocsimhoz. Vanessa és Camila gyorsan elhúzódtak és kínosan néztek ránk.

- Jól van nyugii. -  mondta Vanessa..

- Nyugodjak meg? majdnem szexeltetek a Ferrarrimon áhhhhhhhhhh, remélem tiszta maradt. - mondtam nekik, miközben Madelaine röhögött.

- Jajj, ez annyira vicces Mads. - mondtam neki szarkasztikusan.

- Na jó, este akkor gyertek át, majd hívjatok fel. - mondtam nekik, ezután beültünk a kocsiba és hazamentünk.

Amikor megérkeztek és kiszálltak a kocsiból, látták hogy egy másik autó is van itt, amit teljesen furcsának tartottak.

- Madelaine maradj itt. - mondtam neki és ő csak bólogatott, amikor odaértem a bejárathoz láttam, hogy az ajtó nyitva van. Amikor bementem láttam, hogy valaki ott áll a nappali közepén.

Szerelem első látásra?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora