49. Fejezet

51 2 5
                                    






(Megint lesz trónok harca idézet..)

A bál napja:







Lucy Smith:






Amikor felkeltem utána láttam, hogy Mads nincs mellettem ezért kimásztam az ágyból és lementem a konyhába ahol éppen reggelit csinált.  Mögé mentem és megpusziltam a vállát amire Mads megfordult és megcsókolt.

- Jó reggelt Mads. -  mondtam neki mosolyogva.

- Jó reggelt kicsim. - mondta Mads.

- Nos, mit fogsz énekelni szólóban? - kérdeztem tőle.

- Christina Perri Jar of hearts. - mondta Mads mosolyogva.

- Óh, alig várom hogy halljam. - mondtam neki miközben megterített és ekkor jött le Vanessa és Sandra.

- Jó reggelt. - mondták egyszerre.

- Jó reggelt. - mondtuk nekik.

- Hánykor kell elindulnunk? - kérdezte Vanessa.

- Este 7-kor. - mondta Lucy.

- Oké, ugye legalább külön kocsival megyünk? - kérdezte Sandra.

- Igen. - mondtam nekik miközben leültem az asztalhoz.

- Ti is esztek? - kérdezte Mads.

- Nem köszi csak megiszunk egy kávét. - mondta Sandra és ezután bementek a konyhába kávéért.

- Mads ugye nem vagy ideges a duettünk miatt? - kérdezte Lucy.

- Nem, te? - kérdezte Mads.

- Én se alig várom, hogy elénekeljük. mondtam neki és ekkor megszólalt a telefonja.

- Ki az? kérdezte Mads. Mikor megnéztem láttam, hogy az igazgató úr hív.

- Öhm, ezt fel kell vennem mindjárt jövök kicsim. - mondtam neki és bementem a nappaliba.

Ezután felvette a telefont és hallotta ahogy az igazgató köszön.


- Jó reggelt Miss Smith csak értesíteni szeretném, hogy előkészültünk arra amit kértek amíg Miss Petsch énekel adddig majd odaadom magának a gyűrűt.

- Jó reggelt igazgató úr, és köszönöm hogy ezt megteszi.

- Nincs mit Miss Smith de most le kell tennem.



Amikor  leraktam a telefont visszamentem Madshez, hogy megreggelizzünk.
Amikor végeztünk utána Mads gyorsan elmosogatott és utána elmentünk zuhanyozni.
 A zuhanyzás  után felvettük a köntösünket és bementünk a szobánkba ahol lefeküdtünk az ágyunkba és elővettük a telefonunkat. Csináltam magukról képet és beállítottam háttérképnek.

Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now