Heather:
Nem tudom miért ájult el, de amikor megláttam a sebeket amik a testén voltak és hogy elfertőződtek, akkor eloldoztam és elláttam a sebeit.
- Mit csinálsz? - kérdezte Tallboy idegesen.
- Elláttam a sebeit, mivel elfertőződtek és halottan nem veszed hasznát. - mondtam neki.
- Oké, elküldtem a képet Lucynek már csak a válaszát várom. - mondta nekem Tallboy és én csak bólogattam.
Lucy Smith:
Most is éppen a banda törzshelyén voltam mivel megbeszélésem volt a Serpentekkel, majd hallottam, hogy a telefonomra jön egy értesítés.
Elővettem a telefont és láttam, hogy Tallboy küldött nekem egy üzenetet.- Nos Lucy, azt hitted nem hallasz még felőlem? hát tévedtél nálam van Madelaine és nincs a legjobb állapotban, de itt van egy kép is, gyere erre a címre amit megadok de egyedül.
- írta Tallboy.
Amikor megnéztem a képet, láttam hogy Mads teste tele van vágásokkal és hogy a szemei vörösek a sírástól. Elolvastam a címet ahová mennem kell majd beültem a kocsimba és odamentem.
Tallboy:
Eloldoztam Madelainet és kivittem a kocsimhoz, ahol megint megkötöztem és beültettem az első ülésre majd elindultunk. Húsz perccel később amikor végre megérkeztünk és Lucy már ott állt a kocsijának támaszkodva. Kiszálltam és Madelainet is kirángattam a kocsiból.
- Óh, ahogy látom tényleg egyedül jöttél. - mondtam neki miközben Madelaine nyakához tettem a késemet.
- Igen, de most engedd el Madelainet. - mondta Lucy idegesen.
- Nem lesz ilyen egyszerű, teljesítened kell azt amit akarok. - mondtam neki.
- Jó és mit akarsz? - kérdezte Lucy.
- Vegyél vissza a Serpentekhez vagy elvágom a ribancod torkát. - mondtam neki.
- Nos Tallboy, ezt te hoztad magadra. - mondta Lucy.
De ettől csak még dühösebb lettem és erősebben nyomtam Madelaine torkához a kést. Ekkor Madelaine zokogni kezdett mivel a késem megsebezte a nyakát.
Lucy Smith:
Éppen amikor mondani szerettem volna valamit láttam, hogy Sweetpea és Fangs mögé mennek és elveszik tőle a kést majd megkötözik Tallboyt. Heather kiszállt a kocsiból és odarohant Tallboyhoz.
- Heather? mi a franc dolgod van vele? - kérdeztem tőle idegesen.
- Ő az apám Lucy. - mondta Heather. Erre csak forgattam a szemeimet de ekkor éreztem, hogy Madelaine megölel.
- Lucy, annyira féltem és azt hittem sohasem foglak látni. - mondta Madelaine zokogva.
- Ssssssh, kicsim itt vagyok és minden rendben lesz. - mondtam neki miközben megpusziltam a homlokát.
- Elvihetjük Tallboyt Lucy? - kérdezték a fiúk és erre én csak bólintottam. A fiúk elvitték Tallboyt. Heather odajött hozzám és megakart csókolni de persze én elhúzódtam tőle.
- Heather, húzz innen, soha nem fogok járni veled mert Madst szeretem. - mondtam neki.
- Persze a buliban szexeltél volna velem. - mondta Heather miközben forgatta a szemeit és ezután elment.
Madelaine elhúzódott tőlem és összekulcsolta a karjait.
- Mi a francról beszélt, és miért mondta azt hogy majdnem szexeltetek? - kérdezte tőlem.
- Mads, ő nyomult rám de nem történt köztünk semmi esküszöm. - mondtam neki miközben megöleltem.
- Oké.. elindulhatnánk haza? holnap suli van -. mondta Madelaine miközben forgatta a szemeit.
Madelaine Petsch:
- Igen kicsim.. mondta Lucy miközben felemelt és elvitt a kocsijához.Beültem az első ülésre és Lucy pedig a vezető ülésbe ült. De én átültem Lucy ölébe és megcsókoltam szenvedéllyel és ráharaptam az alsó ajkára.
- Hiányoztál Daddy. - mondta Madelaine.
- Te is nekem Kitten. - mondta Lucy miközben levette a felsőmet utána pedig meglátta a sebeimet.
- Uram isten, mit tett veled ez a vadállat ezért megfizet. - mondta Lucy.
- Ssssh, Daddy most nem akarok erre gondolni inkább folytassuk ott ahol abbahagytuk.
- mondtam neki.- Oké Kitten. - mondta Lucy miközben megcsókolt. Még körülbelül húsz percig csak csókolóztunk és Lucy leakarta venni a nadrágomat de én megállítottam.
- Daddy, ne a kocsidban csináljuk menjünk haza mivel holnap suli van és még zuhanyoznom is kell. - mondtam neki miközben felvettem a felsőmet és visszaültem az első ülésre.
- Oké Kitten. - mondta Lucy miközben beindította a kocsit. Mikor hazaértünk gyorsan lezuhanyoztunk és átöltöztünk kényelmesebb ruhába. Éppen mielőtt beértünk volna a szobába megláttuk Vanessát és Sandrát akik odajöttek hozzánk és megöleltek minket.
- Jól van oké, elég lesz mennénk aludni. - mondta Lucy unottan.
- Oké, Jó éjt Daddy és Kitten. - mondta Sandra és Vanessa röhögve.
- Hé, ti nem szólíthattok így minket. - mondta Lucy.
- Miért hugi? szerintünk nagyon vicces. - mondta Sandra röhögve.
- Nem fogom részletezni na mindegy jó éjt.- mondta Lucy miközben kinyitotta a szobánk ajtaját és bementünk. Lucy beállította az ébresztőt, én a fejemet a mellkasára tettem majd el is aludtunk.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...