45. Fejezet

38 2 0
                                    







Madelaine Petsch:






Másnap reggel amikor felkeltem, óvatosan felültem és magamhoz fogtam a lepedőt majd adtam Lucynek egy puszit a homlokára, utána gyorsan felöltöztem és elővettem a telefonomat, hogy nyomkodjam amíg Lucy alszik. De Lucy telefonja elkezdett csörögni. Felvettem a telefont mielőtt Lucyt felébreszti. Láttam, hogy Sweetpea az ezért felvettem a telefont és kimentem a nappaliba.

- Szia Sweetpea, mit szeretnél? 

- Szia, Lucyvel kell beszélnem.

- Még alszik.

- Akkor majd kérd meg, hogy hívjon vissza.

- Nekem miért nem mondhatod el azt amit neki akarsz?

- Azért mert ő a főnök és én nem akarok szar helyzetbe kerülni miatta.

- Istenem, annyira hihetetlen vagy.. én meg a barátnője vagyok és én is főnök vagyok tehát mondd el most azonnal. - ordítottam a telefonba. 





Lucy Smith:






Eközben lejöttem a nappaliba összekulcsolt karokkal.


- Madelaine miért van nálad a telefonom? - kérdeztem tőle idegesen..

- Nem akartam, hogy felébresszen Sweetpea mert éppen ő van a vonalban. - mondta Mads és csak forgattam a szemeimet és elvettem a telefont Madelainetől.


- Itt vagyok Sweetpea mondhatod.

- Bevált a terved, már Heather is itt van.

- Oké, annyira nem izgat.

- Mi az Lucy, elpuhultál? 

- Hogy érted ezt? 

- Nos, amióta Madelaine a barátnőd ő lett a gyenge pontod és egyébként meg puhány lettél.

- Ez nem igaz Sweetpea, még egy ilyen és úgy pofán csaplak hogy kiesik az összes fogad. 

- Oké, bocsánat most viszont le kell tennem mert a fiúkkal éppen megyünk a foglyokhoz.

- Jó, de ne öljétek meg őket.

- Nem fogjuk. - mondta Sweetpea és utána lerakta a telefont.


Elraktam a telefonomat és láttam, hogy Mads közeledik hozzám.


- Lucy, nagyon sajnálom nem akartam. - kezdte el mondani Madelaine de én félbeszakítottam egy csókkal.

- Semmi baj kicsim, de máskor inkább ébressz fel. - mondtam neki mosolyogva.

- Nos, nem soká itt lesz a végzős bál. - mondta Madelaine.

- Igen, tudom. - mondtam neki.

- Nem kéne ruhát vennünk? - kérdezte Madelaine.

- Nos, vehetünk éppen. - mondtam neki.

- Jó, ezek szerint báli ruhád lesz mi? - kérdezte Madelaine.

- Igen. - mondtam neki és pont ekkor jött le Vanessa és Sandra akik elkezdtek röhögni.

- Most meg min röhögtök? - kérdeztem tőle.

- Semmin, de nem azt mondtad hogy soha nem vennél fel báli ruhát?-  kérdezte Vanessa.

- De igen, csak megígértem Madsnek. - mondtam neki.

- Óh, biztos meggyőzött valamivel Daddy. -mondta Vanessa.

- Vanessa, ha még egyszer így hívsz akkor kirakom a kínos képedet kilencedikből a közösségi oldalakra. - mondtam neki.

- Nee, csak azt ne. - mondta Vanessa.

- Akkor meg fogd vissza magad. - mondtam neki.

- Oké, Sandrát egyébként elvihetem magammal a bálba kísérőként? - kérdezte Vanessa.

- Igen, mivel a suliból úgyse kérne senki hogy menj vele. - mondtam neki röhögve, de Madelaine megütötte a vállát játékosan.

- Ha ha ha nagyon vicces vagy. - mondta Vanessa szarkasztikusan miközben Sandra vállára tette a fejét.

- Ugh, holnap megint iskola. - mondtam nekik.

- Már csak 5 hét van. - mondta Vanessa.

- Te csak maradj csöndben, mikor fogsz tanulni a vizsgákra? - kérdeztem tőle.

- Már tanultam egy csomót. - mondta Vanessa.

- Persze, ha te mondod. - mondtam neki.

- Mindegy, mit csináljunk ma? - kérdezte Sandra.

- Semmit, gondolom ti úgyis megint szexelni fogtok.. Mondta Madelaine, Lucy elkezdett röhögni Vanessa és Sandra meg csak a szemeiket forgatták.

- Mit nézzünk? - kérdeztem tőlük miközben bekapcsoltam a Netflixet.

- Nem tudom. - mondta Madelaine.

- Mi lenne ha inkább elkezdenénk egy sorozatot? k- érdezte Sandra..

- Oké, és micsodát? - kérdeztem tőlük.

- Chilling adventures of Sabrina? - kérdezte Sandra.

- Nézhetjük felőlem. - mondtam neki, majd be is kapcsoltam végül megnéztünk 5 részt és utána elmentünk aludni mivel holnap suliba kell mennünk.


Szerelem első látásra?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt