23.Fejezet

67 3 0
                                    






Harmadik Személy:






Majd pár perccel később szirénákat hallottak, és látták hogy mentősök jönnek be egy hordággyal. Feltették rá Lucyt és elvitték a kocsihoz ahová Madelaine is velük ment. Nem is kellett meggyőznie őket, mivel felengedték a mentőautóba. Az úton Madelaine nem engedte el Lucy kezét egy percre sem. Amikor megérkeztek a kórházban bevitték a sürgősségi osztályra mivel műtétre van szüksége. Madelaine leült a fiúkkal a váróteremben.





Madelaine Petsch:






- Mi a helyzet? - kérdezte Fangs és Sweetpea amikor beértek a váróterembe.

- Még nem tudom, most vitték be a műtőbe. - mondtam nekik zokogva.



2 órával később:




a váróteremben ültünk a fiúkkal és  amikor láttuk, hogy kinyílik a sürgősségi ajtaja egy orvos odajött hozzánk.

- Maguk vannak itt Miss Smith miatt? - kérdezte az orvos.

- Igen. - mondtuk egyhangúlag.

- Nos a műtét sikeres volt, és a lövés nem érte létfontosságú szervet.. szerencsére.. ami jó hír az az hogy holnap hazavihetik csak éjszakára megfigyelés alatt szeretnénk tartani.
- mondta az orvos.

- Ha megszeretnék látogatni, most csak egy személy menjen be hozzá.. mondta az orvos mosolyogva. Megköszöntem az orvosnak és a fiúk azt mondták hogy menjek be én elsőnek. Az orvos elkísért Lucy kór terméhez.

Megköszöntem az orvosnak aki csak mosolygott és elment amikor benyitottam utána láttam, hogy Lucy ott fekszik eszméletlenül. Odamentem hozzá és megfogtam a kezét.

- Lucy, az orvos szerint holnap hazajöhetsz és már van is ötletem arra, hogy mit csináljunk mivel nem erőltetheted meg magad ezért arra gondoltam, hogy inkább csak pihenjünk majd és nézzünk sorozatokat, vagy filmet. - mondtam neki. Ezután éreztem hogy Lucy megszorítja a kezemet gyengéden és kinyitotta a szemeit.

- Szia Mads. - mondta Lucy mosolyogva.

- Szia Lucy. - mondtam neki miközben lehajoltam, hogy megcsókoljam de ekkor bejöttek a fiúk.

- Ugh, ünneprontók vagytok mint mindig. - mondta Lucy miközben forgatta a szemeit és nevetett.

- Miért? mit akartatok csinálni? szexelni a kórházban?-  kérdezte Fangs röhögve.

- Hmm talán. - mondta Lucy vigyorogva de megütöttem a vállát gyengéden.

- Tudod, hogy csak viccelek,nem akarom kórházban csinálni mert. - Lucy magához húzott, hogy csak én halljam amit mond.

- Amikor a nevemet sikítod azt csak én hallhatom. - mondta Lucy miközben gyengéden megharapta a fülcimpámat. Beharaptam az alsó ajkamat, mert éreztem hogy felizgultam.

- Nos, Lucy Malachaial mit tegyünk? azt mondta visszajön és félek attól, hogy a végén bandaháború fog kitörni. -  mondta Fangs összekulcsolt karokkal.

- Nem tudom Fangs, előbb innen kell hazajutnom és felépülnöm, de addig Mads lesz a királynőtök tehát a parancsait kell követnetek, segítsetek neki mindenben amiben csak kell és ami a legfontosabb vigyázzatok rá. - mondta Lucy komolyan.

- Oké, így fogunk tenni. - mondták a fiúk.

- Nos, holnap lenne az Andrew ügyről való megbeszélésünk ugye?-  kérdezte Lucy amire Fangs és Sweetpea bólogatott.

- Át kell tennünk egy másik napra mert holnap biztosan nem tudnék elmenni. - mondta Lucy.

- Rendben, akkor írunk a többieknek amikor felépültél utána megtartjuk. - mondták a fiúk.

-  Addig is megduplázzuk az őrizetet a törzshelyünknél. -  mondta Lucy amire a fiúk csak bólogattak. Még körülbelül egy órán keresztül beszélgettünk majd a fiúknak el kellett menniük. Lucy arrébb húzódott, hogy én is odatudjak feküdni. Amikor lefeküdtem mellé nem sokkal később el is aludtam.

Szerelem első látásra?Where stories live. Discover now