Harmadik Személy:
Lucy Egyedül sétált az iskola épületében, majd meglátta a vörös hajú szépséget aki ott állt a folyosó végén. Odament hozzá és amikor odaért Madelaine átölelte őt, Lucy is ugyanezt tette amikor elhúzódtak az ajkaik pár centiméterre voltak, és amikor megtörtént volna a csók Lucy furcsa hangot hallott.
Ezután felriadt, és hallotta az ébresztő hangját. Ugh, már megint ugyanez az álom.. a francba és sosem végződik jól. - gondolta magában Lucy, és ezután kikapcsolta az ébresztőt és elkezdett készülődni, amikor felöltözött lement az előszobába és felvette a vörös dzsekijét, a vállára rakta táskáját, és a kezében fogta a kocsi kulcsát és a lakáskulcsot, amikor kiment bezárta az ajtót és amikor megfordult látta, hogy ott áll Vanessa a legjobb barátnője, aki nem lakik messze tőle.
A telefonját is majdnem kiejtette a kezéből.
Lucy Smith:
- Vanessa, te nem vagy normális a szívbajt hozod rám. - mondtam neki idegesen.
- Egyébként miért vagy itt? - kérdeztem összekulcsolt karokkal.
- Meg akartam kérdezni, hogy eltudsz-e vinni a suliba. - mondta Vanessa.
- Ugh, mi történt a kocsiddal? - kérdezte Lucy.
- Szerelőnél van. - mondta Vanessa miközben forgatta a szemeit.
- Oké, menjünk. - mondtam neki, miközben kinyitottam a kocsimat. Vanessa beült az első ülésbe,én pedig a vezető ülésbe.
- Egyébként mit csináltál már megint a kocsiddal? állandóan a szerelőnél van. - mondtam neki szarkasztikusan.
- Ugh, ne is kérdezd, állandóan lerobban. - mondta nekem Vanessa.
- Na mindegy, akkor leszek a fuvarod minden nap de csak a suliba, és nem fogok utánad járkálni, amikor valami csajjal kavarsz. - mondtam neki vigyorogva.
- Ugh, oké. - mondta nekem Vanessa a szemeit forgatva.
- Egyébként találtál már valakit? - kérdeztem tőle, miközben beindítottam a kocsit.
- Ha már megkérdezted, válaszolok. Igen képzeld, nem fogod kitalálni kicsodát.. mondta nekem Vanessa vigyorogva.
- Ugh, akkor találgatok. - mondtam neki.
- Oké. - egyezett bele Vanessa.
- Öhm, Camila Mendes? - kérdeztem tőle.
- Nem. - mondta Vanessa.
- Ugh, akkor Lili Reinhart? kérdeztem tőle, de Vanessa csak rázta a fejét, hogy nem.
- Akkor ki? - kérdeztem tőle idegesen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelem első látásra?
RomansaMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...