39. Fejezet

47 2 0
                                    






2 Héttel később:





Harmadik Személy:






Madelaine a legtöbb időt Lucy mellett töltötte a kórházban, csak iskolába ment, de utána mindig hazament azért, hogy átöltözzön és lezuhanyozzon. Éppen péntek este volt amikor Madelaine bement a kórterembe Lucyhez. Leült a székre ami az ágy mellett volt és megfogta a kezét, majd megpuszilta a homlokát miközben elkezdett sírni.

Lucy erősen küzdött azért, hogy kinyissa a szemét mivel szerette volna látni Madelainet.

Amikor Madelaine elaludt utána nem sokkal később érezte, hogy Lucy megszorítja a kezét és lassan kinyitja a szemét.





Madelaine Petsch:






- Lucy. - mondtam neki mosolyogva.

- Szia Mads. - mondta halkan Lucy, de én félbeszakítottam egy csókkal.

- Óh, ennyire hiányzott a csókom Mads? - kérdezte Lucy vigyorogva.

- Hááát nem csak az, hanem más is Daddy. - suttogtam Lucy fülébe és megharaptam a fülcimpáját.

- Óh, ettől tudod hogy beindulok és ha most megtehetném letépném a ruháidat Kitten.
 - suttogta Lucy.

- Hát Daddy ezzel várnod kell. - mondtam neki és eközben bejött egy orvos.

- Áh, Miss. Smith látom felébredt, nos elvégzek pár vizsgálatot és ha minden rendben hazaengedem. - mondta az orvos.

- Köszönöm. - mondta Lucy.

- Öhm.. Miss Petsch magunkra hagyna addig amíg megvizsgálom?-  kérdezte az orvos.

- Igen persze.-  mondtam neki miközben kimentem.





Lucy Smith:







- Nagyszerű barátnője van Miss Smith. - mondta az orvos.

- Igen tényleg az, éppen ezért szeretném elvenni feleségül azután, hogy végeztünk a közép iskolában.- mondtam neki.

Szerelem első látásra?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang