Madelaine Petsch:
Ott álltam a színpadon teljesen lesokkolódtam, hogy ez megtörténik.
- Igen, napom és csillagom. - mondtam neki, amire Lucy felállt az ujjamra húzta a gyűrűt és felvette a sajátját. Ezután megcsókoltam és mindenki elkezdett tapsolni. Amikor elhúzódtunk a csókból Lucy lekísért és megint felkérte táncolni. Az igazgató a dal végén odajött hozzánk gratulálni. Sandra és Vanessa pedig megöleltek minket.
- Vanessa ti tudtátok ezt ugye? kérdeztem tőlük.
- Igen mi dugtuk el a gyűrűket a szobánkban. - mondta Vanessa.
- Remélem nem az ágyatokban. - mondta Mads.
- Nem. - mondta Vanessa.
- Oké, mi lenne ha elmennénk valahová bulizni? - kérdezte Vanessa.
- Biztos nem. - mondta Lucy.
- De lécci, ha jobb neked akkor átöltözhetünk. - mondtam neki.
- Jó, de előbb menjünk haza. - mondta Lucy és ők is csak bólogattak.
Miközben kimentünk mindenki gratulált nekünk. Ezután kimentünk a kocsikhoz és elindultunk hazafelé. Körülbelül 10 perc alatt haza értek és gyorsan átöltöztek ezután bezárták a bejárati ajtót. Beültek Lucy kocsijába és elmentek a legközelebbi szórakozóhelyre. Amikor megérkeztek Lucy leparkolt és utána bementünk. Ránéztem Lucyre és láttam, hogy zavarja valami.
- Mi a baj Lucy? - kérdeztem tőle.
- Semmi, jössz táncolni? - kérdezte Lucy.
- Igen. mondtam neki és mentünk a parkettre.
Lucy Smith:
Átkaroltam a derekát és elkezdtem csókolgatni a nyakát. Ajkait apró nyögések hagyták el ami annyira volt hangos, hogy az exem meglátott minket és forgatta a szemeit. Elengedte a csajt akivel táncolt és meglökte Madst aki a földre esett.
- James, húzz innen. - ordította Lucy..
- Miért, tök jó lenne hármasban. - mondta James.
- Soha. - mondtam neki és a földre löktem őt.
- Elég volt a hősködésedből Lucy. - mondta James miközben elővette a bicskáját és megvágta a karomat. Összeszorítottam a fogaimat és utána elkezdtem ököllel ütni James arcát, de Mads leszedett Jamesről.
- Hé, elég lesz Lucy. - mondta Mads. Ezután Vanessa és Sandra felsegítettek a földről. Ezután elindultunk kifelé de akkor még utánuk szólt.
- Ez az Lucy vidd a ribancodat is. - kiabálta utánuk James amire Mads megfordult visszament és gyomron rúgta őt ezután meg kimentek a kocsijukhoz.
Az út hazafelé csendes volt. De amikor hazaértünk felmentünk a szobánkba.Amikor levettem a felsőmet látszódott, hogy James milyen mély sebet ejtett rajtam. Mads ezután behozta az első segély ládát a fürdőszobából és ellátta a sebem.
- Lucy, miért kell neked állandóan bajba kerülnöd? - kérdezte Mads.
- Most nem én kezdtem. - mondtam neki.
- Persze, de te folytattad. - mondta Mads.
- Most miért fogod rám ezt az egészet hirtelen? - kérdeztem tőle idegesen.
- Nem fogom rád csak mondtam, hogy most te vagy a hibás. - mondta Mads összekulcsolt karokkal.
- Az ugyanaz Mads. - mondtam neki.
- Istenem, komolyan nem hiszlek el. - mondta Mads.
- Mert? - kérdeztem tőle.
- Azért mert megölhetett volna téged az a barom. - mondta Mads könnyekkel a szemében. Ezután elkezdett sírni és én magamhoz öleltem.
- Ssssssssh, kicsim nem fogsz elveszíteni. - mondtam neki.
- Bo- bocsi, ho-hogy elkezdtem veszekedni. - mondta Mads zokogva.
- Semmi baj. - mondtam neki és megpusziltam Mads homlokát.
- Feküdjünk le aludni oké? - kérdeztem tőle.
- Rendben. - mondta Mads miközben levette a felsőjét.
- Mi az Mads, szexelni akarsz? - kérdeztem tőle és beharaptam az alsó ajkam.
- Nem, csak átveszem a felsőm. - mondta Mads és közben átvette az otthoni felsőjét. Ezután lefeküdtünk és Mads a fejét a mellkasára tette.
Elkezdte óvatosan simogatni Mads hátát és utána mind a ketten elaludtunk.
YOU ARE READING
Szerelem első látásra?
RomanceMadelaine Petsch, a Rosewood gimnázium végzős osztályába jár. 1 évvel ezelőtt szakított akkori barátjával Jake Millsel, aki megcsalta őt. Az iskola egyik diákja Lucy Smith már a gimnázium első évétől szerelmes Madelainebe, de akkor még Jakkel járt...