A torony. (A)vengers

1.7K 94 14
                                    

Utaztunk egy jó darabig. Nem szoltunk egymáshoz csak ültűnk és hallgattuk a kocsi unalmas,monoton, berregő hangját. Majd apu, meg törte a csöndet.
-És...milyen a suli? Milyen átlagod van?
-Hát...kerek ötös vagyok mindeből de...a töri, az...valahogy nem megy. Unalmas és amúgy is! Kit érdekell,hogy hol robbantottak utoljára atom bombát?-...-Hát engem, nagyon nem!
-Meg értem. De...bele gondolva, te most, a történelem része vagy.
És pár év múlva benne leszel a történelem könyvekbe. Biztos.
A Bosszúállokat kinem hagynák a történelem anyagból.
-Igaz...de, szerintem akkor is uncsi.-zártam rövidre a témát. Nem volt kedvem magyarázkodást hallgatni arról,hogy a történelem,miért is érdekes.
-Rendben-kezdte apa-Szóval suli téma az tabu. Ugye?
-Igen, nincs kedvem róla beszélni. Hisz holnaptól amúgy sem oda fogok járni.
-Mi az,hogy nem oda?
-Hát...nem fogok elmenni másik suliba?-kérdeztem reménykedve
-Nem.-válaszolt. Majd, ennek annyira meg örültem,hogy megöleltem apát,aki a hirtelen érzelem kinyilvánulásomtól(és mivel kissé meg löktem...upsz) majdnem neki ment egy autónak.
-Héj. Olivia! Mit csinánlsz?
-Ja,bocsi csak...Kösziiiiii
-Semmiség. Amúgy is mindjárt ott vagyunk a toronynál-milyen torony?
-Holnap...megyek suliba?
-Nem. Erre a hétre MÁR,ki vagy kérve-emelte ki a már szócskát,miszerint az iskola előbb tudod a saját apám létezéséről,mint én. Ez. Csodás.
Pár másodperc elteltével be kanyarodtunk egy kis utcába.  Azta. Ez. Wow.
Hát persze! A Bosszúállok tornya! WOW. Hatalmas. Wow.
-Várjunk csak egy percre-...-Ez. A. Bosszúállok. Tornya. És. Én...
Olivia Strange...ITTFOGOKLAKNIIII
-Igen.-Majd rám pillantott oldalról, kicsit furin nézett rám, de láttam,hogy örül.
Majd meg álltunk. Ki nyitottam az ajtót és kiléptem a fekete autóból.

Dr. Strange lánya  1.Kötet  (Befejezett)Where stories live. Discover now