Egésznap csak kockultam. Nem tudtam mit csinálni. Ilyen unalmas egy szülinap? Nem hinném...de akkor is! Elfelejtették?
Miután végig pörgettem az instagrammot vagy százhuszonhadszor.
Válaszoltam mindegyik követőmnek a "Boldog szülinapot!" üzenetre, Tina toppant be a szobámba.
-Csaaajsziiiii. Boldog 19.-eeeet!-jött oda és ugrott a nyakamba.
-Kösziiii!-öleltem vissza boldogan. Valaki,mégsem feledkezett meg rólam.
-Öltözz valami partysba. Bulizni megyünk!-jelentette ki teljesen komolyan miután befejztük az ölelkezést.
-Mi?? Minek?
-Butuuuus. Tizenkilenc vaaagy. Bulibulibulizni keeeell!!!
-De hát...
-Eljössz. Mert azt mondtam. És öltözz,megyünk. Van egy teljes órád. Akkora vissza jövök!-majd kiment az ajtón. Ez hülye? El akar vinni bulizni? Engeeem?
Hát tudjátok mit Bosszúállók? Ha ennyire leszartok. Pont el megyek egy buliba és pont leiszom magam. Cső!!Ránéztem az időre. 18:47 volt. Ilyen késő lenne? Huha...elég rövid és pocsék ez a nap...
De már csak egy óra és fogalmam sincs mit húzzak fel....Várjunk csak! Van nekem egy ruhám amit két éve kaptam szülinapomra csak egyszer sem húztam fel! Hjaj ,köszi Nora!
Gyorsan a szekrényemhez szaladtam, kivettem a ruhát és egy fehér magassarkút. A ruhát az ágyra,a magassarkút a földre dobtam. Elmentem a fürdőbe,le tusoltam, megfésűltem a hajam. Majd fel húztam a ruhát.
Aztán megint a fürdő.Vagy tizedszerre csináltam meg a hajam,amikór olyan lett amilyet akartam. Újból rá néztem az órára. Már csak tíz perc! Te jó ég!
Gyorsan magamra tettem szempilla spirált(semmi többet,soha!),ki rohantam a szobámba vissza. Fel húztam a cipőm,gyorsan elő vettem egy vrtágos retikült és oda álltam a tükőr elé.
Le döbbentem a látványtól...
Elsem hittem,hogy az a lány aki ott áll, én vagyok. Egy magabiztos, felnőtt,egészcsinos lány.
Elmosolyodtam,még egyszer meg néztem magam.
(Így néztem ki:)Nem egy bulizós ruha. De...nekem ez tetszik. És ez a lényeg.
Pár perc múlva Tina rontott be a szobámba. Mondom Ő sem volt semmi. Egy fehér ruhában volt,ajka vörösre festve,szeme ki emelve.
-Nagyon csinos vagy!-mondtam mosolyogva.
-Te annál inkább! Ez a ruha káprázatos!-mondta ugrándozva. Már amennyire tudta magassarkúba.
-Na! Teleportálj el. Aaaa...hova is...ja. A parkolóba. Most.
-De miért nem megyünk lift....
-Neeeem. Kiakarom próbálni! Na gyerűűűnk!
-Jó rendben.-forgadtam meg a szemem. Meg fogtam a kezét, a parkolóra koncetráltam.
Majd pár másodperc múlva, éreztem azt az ismerős bizsergést,mikór utazni készülök. Ez a bizsergés most nem volt olyan kellemes, inkább fájt.
A fogamat erősen össze szórítottam,hogy ne érezzem a fájdalmat.
Miután kinyitottam a szemem már a parkolóba voltunk.
Tinára néztem,hogy jól van e.
Igen,teljesen jól volt. Úgy mosolygott,mint a tejbe tök.
-Rendben akkor szálj be a kocsiba,és utána fel teszem rád ezt a kendőt.-húzott elő a táskájából, egy kék sálat.
-Rendben...-mondtam bizonytalanúl.
Be szálltam az autóba,majd Tina be kötötte a szemem.
-Na akkor indulás.-csapta meg a kormányt,már ha jól hallottam.
Majd be indult az autó.
YOU ARE READING
Dr. Strange lánya 1.Kötet (Befejezett)
FanfictionOlivia Miller egy átlagos,unalmas életet élő 18 éves lány, de aztán egy nap közlik vele,hogy Strange. Nem is akárki,maga az apja. A bejelntés után érdekes dolgok történnek a most már Olivia Strangel. Szerelem ,esetleg egy össze tört szív... Sok mi...