Reggel felébredtem. Felnéztem és-és, nem is hittem el amit látok. Peter melkhasán feküdtem az egyik kezével át ölelt. Az én kezem is át ölelte Őt.
Majd eszembe jutott a tegnapi nap. A filmet néztük, és be aludhattam...
Jézusom!
Majdnem fel pattantam de eszembe jutott,hogy Peter még alszik. Ki tudná fel ébreszteni?
Olyan aranyosan szuszog.
Most mit csináljak? Azt sem tudom mennyi az idő! És apám bármikór be jöhet, Stark bácsival eggyütt!!! Uristen, Uristen!!!! Kezdtem be pánikolni.
Jó nyugi, nem lessz baj csak...valahogyan ki kell jutnom innen. Ha elteleportálok, vajon Petert is magammal viszem?Peter szemszöge:
Nagyon meg kedveltem Viát. Jó fej és aranyos...
Hogy mivan?
Na mindegy, az este nagyon jó volt, sokat nevettünk a filmen. Nem is értem,hogyan lehet egy olyan filmen nevetni ahol öt percenként ki nyírják egymást...
Reggel már korábban felkeltem, mint Via. Még aludt,majd mikór fel ébredt alvást tetettem. Hisz furán jönne ki ha, nézném.
Via meg mozdult talán el akar menni? Azt már nem hagyom.Olivia szemszöge:
Forgolódtam egy kicsit. Peter elkezdett magához szorítani, de nem úgy,hogy majd meg fulladtam. Inkább úgy mintha, nem akarna el engedni...
Már nagyon elakartam menni. Persze csak gondolatban. De egy valamit tudtam. Peter ébren van.
-Peter. Tudom,hogy fenn vagy! Engedj el,mert a végén apám meg, Stark benyit és akkor vége!
Peter! Neked barátnőd van! Nem jön ki ez egy kicsit rosszul?
-Redben.-majd csak vártam és vártam.
-És...mikór engedsz el?
-Soha-válaszolt vállát meg vonva.
Ezt komolyan? Ilyen lazán? És tényleg ki mondta? Én nem amagam miatt akarom,hogy el engedjen! Felőlem maradhatunk így délutánig is. De Peter...neki barátnője van...
Meg apám és Stark is bajt csinál belőle.
Vajon,hogyan engedne el?
-Peter. Most már el engedsz?
-Nem. Nekem kényelmes így. És pont leszarom Starkot és apádat.
Ha tetszik ha....-meg sem vártam a végét,hogy mit mond. Muszáj kellett valahogyan elhalgatatnom így hát...kapott egy puszit az arcára.
Ahogy meg kapta el is hallgatott. A keze el lazult. Én meg könnyen ki mászhattam.
-Ezt csak miattad Peter! -mondtam. Majd amilyen gyorsan csak tudtam nyitottm egy portált és át mentem a szobámba.
Nagyon szégyeltem magam. Nem is tudom mi miatt arról fogalmam sincs. Talán azért,mert Peternek barátnője van. Nem akarom el lopni Petert. Az nem lenne tisztességes vagy nem is tudom.
Gyorsan meg ráztam a fejem majd, gyorsan át öltöztem.
Elmentem reggelizni. Le ültem az asztlahoz egy nagy tál müzlivel. Majd elkezdtem falni. Le ült valaki elém. És pontosan tudam ki az. Ettem tovább, egyszerűen nem mert fel nézni.
Gyorsan meg ettem a maradékot,majd fel ugrottam és elrohantam a mosogatóig, be dobtam a cuccot. Éppen menekülni készültem a lifthez amikór, valaki a csuklómtól fogva vissza rántott. A rántás akkora volt,hogy mikór teljesen meg fordultam az illetővel, akinek a neve nem más mint Peter Parker. Ki más. Meg fordultam teljesen és a szánk össze ért...
A szemeim kitágúltak de nem tudtam,hogy mit csináljak. Csak néztünk egymás szemeibe meg lepődve. Azt sem tudom vettem e levegőt. Teljesen le fagytam. Fussak el? Vagy csókoljam meg normálisan? Esetleg hajtsam le a fejem?
A gondolkodásra időm sem volt. Peter ajka rátapadt az enyémre. Én meg reflex szerüen vissza csókoltam. A szája puhán súroltam az enyém. Majd mikór eszembe jutott mit is csinálok, azonnal elhúzódtam Petertől. És léptem kettőt hátra.
-Ezt nem kellett volna.-néztem Peterre.////////////Petet szemszöge\\\\\\\\\\\\\
-Ezt nem kellett volna.-nézett rám Via
-Leszarom!-Állítottam
-De Peter! Neked barátnőd van!-Kiabálta könnyes szemmel. Utálom ha sír. Főleg ha Ő. Most magámhoz ölelném és nem engedném el soha.
-Majd meg oldom!
-De Peter...miattam ne...nem bírmám ki. Bűntudatom lenne.-fordult el,majd sírva a lifthez rohant.Hali Pókicáim igyekeztem jó részt hozni... Annyira sajnálom,hogy nem hozok részeket de,nagyon sokat kell tanulnom. Hisz felvételi. Nem szüneteltetem de, hetente egyszer tudok csak részeket hozni. Nem tudom mikór érek rá. Sajnálom de igyekszem. Ezt a részt is késve hoztam meg. Remélem még van olvasóm....annak ellénére,hogy nem írtam. Bocsi, sziasztok! 😘❤🕷
ESTÁS LEYENDO
Dr. Strange lánya 1.Kötet (Befejezett)
FanficOlivia Miller egy átlagos,unalmas életet élő 18 éves lány, de aztán egy nap közlik vele,hogy Strange. Nem is akárki,maga az apja. A bejelntés után érdekes dolgok történnek a most már Olivia Strangel. Szerelem ,esetleg egy össze tört szív... Sok mi...