Majdnem elsírtam magam.
-Héj csajszi, nyugi!-jött oda-nem lessz baj! Csak.......
HALLLLOOOOOD!!!!!-üvöltött, ki kerekedett szemmel.
-Igen?-néztem rá. Ennek meg mi a baja??
-Mi lenne ha kiderítenénk tényleg Peter-e az a PETER???
-És aztán...emlékszel,mikór azt mondtad,hogy tetszett neked ééés állítólag te is tetszettél neki???
-Igen és??? Ez csak állítólag volt! És azóta amúgy is volt, illetve van neki barátnője!
-Attól,hogy még van ,vagy volt. Tetszhettél neki, nem??
-Hát...50-50% esély van hozzá.
-Hmmmm
-Hmm???
-Igen hmm....van egy tervem!
-Jajaj...ha egy Starknak terve van.
-Abból csak jó lehet!-fejezte be helyettem a mondtatot.
-Na jól van...vázold azt a TERVet
-Rendben...
1.pont: derítsük ki tényleg Pókember Peter, az a Peter.
2.pont:Ha tényleg Ő az akkor...-tartotta be a pár másodperc csöndet a hatást kedvéért-akkkoooor...féltékenyísd meg, nyűgőzd le!!!!
-Hogy MIVAN??? HOGY A VIHARBA NE! HÁT PERSZE! Pont én!??!? Én???
-Hát persze,hogy te! Ki más? Én? Mivaan??? Te fogod, hát persze!!!
Őszintén. Mikór voltál utoljára vásárolni, normális boltba? Tudod nem turi! Mikór voltál utoljára fodrásznál?? Változtass! És amúgy is ismerkedj meg már apáddal! Mennyit tudsz róla? Őszintén? Ismerkedj meg vele, meg hát. Gondolom Ő is meg akar ismerni téged! Szóval hajrá! Meg apám is! Ő is meg akar ismerni tèged. Mindneki! Hát nyűgőzd le! Ez a terv. Nagyon szép lány vagy! Vagy csak...annak is kéne tünni.
-Pfff-dőltem vissza fejjel az ágynak. Rendben. Akkor majd holnal. Most már nincs kedvem hozzá, szóval megyek kajálni és aludni.
-Rendben csajszi. Akkor holnap csajos nap!-majd ki ment.
Lehet igaza van? De előbb ki kéne deríteni tényleg Ő e Peter. Az a Peter.*************Este**************
Nem birok aludni, nem vagyok elég fáradt?-eltelt pár perc,ég mindíg nem aludtam el.
Elővettem a telóm és rá üzentem Tinára.Me-Ébren vagy?
Tina-Felébresztettél!
-Ja bocsi...akkor semmi.
-Neeem. Már nem fogok aludni, szóval...
*Eltelt pár perc
-Itt vagy?
-Ja persze! Csak gondolkoztam, de közben elbóbiskoltam.
-Min gondolkoztál ennyire? XD
-Azon,hogy elmehetnénk sütit sütni.
-Most? Este 21:27-kór? Normál vagy?
-Persze! Na gyere!
-Rendben.
-Avval le tettem a telót, húztam egy vastag zoknit,majd kinyitottam az ajtót.
Az este naon jó volt. Sokat röhögtünk. A süti már kész volt, így hát a konyha púlton ülve azt ettük.
-Ez nagyon fini lett-mosolygott Tina,majd harapott eggyett.
-Szentem is!
-Nagyon késő van fél egy. Most már fáradt vagyok.
-Én is. Jobban,mint voltam.
Beszélgettünk még egy kicsit.Majd miután tele kajáltuk magunkat sütivel ,a maradékot eltettül egy dobozba. Majd elmentünk aludni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dr. Strange lánya 1.Kötet (Befejezett)
Hayran KurguOlivia Miller egy átlagos,unalmas életet élő 18 éves lány, de aztán egy nap közlik vele,hogy Strange. Nem is akárki,maga az apja. A bejelntés után érdekes dolgok történnek a most már Olivia Strangel. Szerelem ,esetleg egy össze tört szív... Sok mi...