Zene: Bebe Rexha-I'm A mess
Mikor valaki kopogott...
Apu nyitott be. Rám emelte a tekintetét és tudta. Éreztem,hogy érezte,hogy tudja mi a baj.
Oda jött leült mellém,szorosan meg ölelt,majd adott a homlokomra egy puszit.
-Gyere enni, a többiek már hiányolnak.
-Nem vagyok éhes, és nem hinném.
-Pedig de, Bucky is kérdezte mivan veled.
-És Stark bácsi?
-Ő is nagyon aggódik... Ha ráérsz gyere le.
-Rendben...
-Hé-nyúlt az állam alá,hogy a szemébe nézzek-Ne hajds le a fejed,mert le esik a koronád!
A mondatot befejezve kiment a szobámból.
Lehet tényleg elkéne mennem. De nincs kedvem...
Rendben csak a többiek miatt!
Elmentem a fürdőbe, nagy nehezen.
Bele néztem a tükörbe és még én is meg lepődtem.
Piros,kisírt szem, kócos haj, a ruhám néhány helyen kicsit fura. -Ahj, csak a többiek miatt-motyogtam magam elé.
Kihúztam magam, meg mostam az arcom-nem tudom miért-tettem magamra szempilla spirált, kifésűltem a hajam,majd meg csináltam újra, aztán a ruhámat is meg igazítottam.
Fel húztam a bakkancsom(hogy miért otthonra hordom, ez nice kérdés) és nyitottam egy portált az ebédlőbe.*Addig az ebédlőben, írói szemsz.*
Bucky szúrós szemmel méregeti Petert,nem tetszik neki a lány de úgy érzi magát,mintha az unoka báttya lenne. Dr.Strange nyugodtan teázgat és valamilyen varázskönyvet olvasgat.
Amerika kapitány pedig beszélgetést akarna kezdeményezni Buckyval,hogy nehogy kinyírja a gyereket.
Peter erősen kitartóan álja a katona tekintetét. Tony és Pepper pedig a többiekkel beszélgetnek,hogy eltereljék a figyelmüket.
Thor idegesen rágja a kaját,mert tudja valami nincs rendben.
Vízío a többieket méregeti és próbálja össze rakni a képet,mi történhetett.
A többiek meg nem tudják mi történt.
Ezeket a dolgokat megszakítva, hirtelen Via jelenik meg egy kapuból. Mindeki elhallgatott.
Bucky hirtelen oda kapja a fejét. A lány rá néz, erre Bucky bíztatóan mosolyog és bólint.
Dr.Strange pedig nem hisz a szemének,mivel Ő nem tud az egész köves dologról.
-Jó étvágyat!-szólal meg a lány akinek a szeme kéken világít a hajában lévő tincsekkel eggyütt.
Majd be csukta a portált.
A szeme és a haja vissza változik.
A lány kihúzva oda megy a konyha púlthoz,mer magának spagetitt, majd le ül az asztalhoz.
~Ez az bámuljon mindenki,mert az olyan jó~ gondolta a lány.
-Baj van?-kérdezte.
-Nincs-válaszolta mosolyogva Tony. De még mindíg a lányt nézték. A lányt zavarta a sok szem,majd meg forgatta az övét. A villájá hangos csörömpöléssel bele dobta a tányérba, magához vette az italát a tánnyérral eggyütt,majd eltele portlált a TV-hez.
Mikór meg érkezett be kapcsolta a TV-t. Éppen valami vérfarkasos sorozat ment. Nézte,majd miután meg edte az ebédjét, kikapcsolta, elteleportált a konyhába majd csak két mondatott mondott.
-Köszönöm Pepper, nagyon finom volt! Ja, és nehogy ki essen a szemetek!-avval az övét megforgatta az elteleportált a szobájába....
-Ezt,hogy csinálta?-kérdezte idegesen Strange.
-A Tér kövével-válaszolt egyszerre Thor,Amcsikapiány és Bucky.
-Mi??? Hogy-hogy nála van??-kérdezte egyre fel háborodottan az apja a lánynak.
-Sif adta neki...-motyogta maga elé Thor.-De akkor...Ő kiválasztott...Ennyi lett volna ez a...nem tom mi. Talán ünneplés,hogy van 1k olvasóm. Nagyon köszi mégegyszer! Puszillak titeket Pókicák! ❤😘🕷😊
YOU ARE READING
Dr. Strange lánya 1.Kötet (Befejezett)
FanfictionOlivia Miller egy átlagos,unalmas életet élő 18 éves lány, de aztán egy nap közlik vele,hogy Strange. Nem is akárki,maga az apja. A bejelntés után érdekes dolgok történnek a most már Olivia Strangel. Szerelem ,esetleg egy össze tört szív... Sok mi...