"Holnap nagy nap lesz"

1.5K 92 0
                                    

Reggel eléggé félkomásan keltem,mert hát avval telt az egész este,hogy egy óránként felkelek ,mert nem tudok aludni.
Ez egész elfogadható volt addig amíg, nem jött be Stark bácsi az éjszaka közepén,mert hold kórós volt. Na mindegy, ne részletezzük,mert ki rázz tőle a hideg.
Szép komótosan fel ültem a ágyamra majd ki néztem az ablakon.
Az idő 6:24. Még korán van...
Azt hittem az este a legszebb,de ahogy meg láttam a hajnalt, ahogy a maga kecses módján felkell nap. Káprázatos!
Szép lassan ki kecmeredtem az ágyból,felhúztam egy pulóvert meg vastag zoknit,és óvatossan ki nyitottam az ajtót.
Ki mentem a folyósóra ahol egy kicsit hüvösvolt.
Majd be szálltam a liftbe.
-Péntek!
-Igen Ms.Strange?
-Van itt konyha?
-Igen
-Akkor vigyen oda. -majd a lift meg indult.
Szép lassan mentünk lefelé, a nap sugarai beszürődtek az üvegablakon, és kellemesen meg csiklandoztak.
Ahogy meg állt a lift gyorsan ki szálltam,majd ahogy felnéztem felkapcsolódtak a lámpák.
-Egész szép-motyogtam magam elé.
Majd oda mentem polcokhoz és végig nyitogattam az összeset. Majd amikór meg találtam a bögréket,ki vettem egy feketét és oda tettem a pultra.
-Most jönnek a fiókok-majd meg lepődésemre kinyíltak a fiókok maguktól.
-Oh. Köszönöm Péntek!-végig néztem az összeset ,addig amíg nem találtam forró csoki kakaó port.
Kivettem a hüttőből tejet meg tejszínt,meg valahonnan szereztem cukrot.
Beleöntöttem mindent,majd be tettem a mikróba.
Addig amíg a forró csokim melegedett, addig körűl néztem.
A konyha mellett volt egy hatalmas nappali ami egy hatalmas üvegablakos részre nézett.
Készlett a forrócsokim,gyorsan kikaptam ,meg kevertem majd le ültem a nappaliba. Ott ültem egy darabig a forrócsokimat szürcsölgetve, amikór valaki le nem űlt mellém...

Dr. Strange lánya  1.Kötet  (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang