Majd meg csapott kellemes,nyári szellő.
Ahogy ki léptünk és becsuktuk magunk után az ajtót,egy pasas állt egy autónál.
-Szia Happy!-köszönt Tina.
-Hello Tina-köszönt vissza Happy(????)
-Jónapot!-integettem kicsit szerencsétlenül.
-Hello. Akkor mehetünk?-Mivan?
-Maga visz be a városba?-kérdeztem.
-Igen-majd kinyitotta az ajtót. És elment a sofőri részhez.
-Oké!-válaszoltam jó kedvüen majd be szálltam Tina mellé a kocsiba,aki már ott várt ránk.
Happy el indította az autót ,majd a táj szép lassan meg változott.
Út közben Tinával jól elbeszélgettünk, majd amikór közeledtunk a plázához szóltam.
-Figyu Happy, a közelben tegyél le minket,nem akarok nagy felhajtást. Köszi.-majd a kocsi meg állt az út szélén, mi meg ki szálltunk.
-Akkor csajszi-kezdte Tina-irány a park!-avval el indultunk.
Nagyon régen voltam már a parkba. Talán utoljára lehettem 7 éves ,mikór itt jártam Norával. Na mindegy. A tömeg a park felé kezdett picit nagyobb lenni,szóval,hogy is mondjam...
Előjött a demofóbiám...
-Figyu Tina...-kezdtem félénken
-Igen?-nèzett kíváncsian
-Asszem előjött a demofóbiám...-kezdtem el pánikolni.
-Az mi? Ügye nem vagy rosszul? Hívjak mentőt?
-Nem,nem kell! Csak kerűljünk ki minnél hamarabb ebből a hatalmas tömegből!!!-mondtam kicsit feszülten és elkezdtem a levegőt gyorsan venni.
-Rendben,rendben! Gyere!-fogta meg a kezem majd el húzott egy nyugisabb helyre.
-Kössz...!-fújtam ki a levegőt. Majd válaszul, csak elmosolyodott.
-Itt jó lessz?-kérdeztem ,majd le tettem a kosarat egy szép zöld,füves részre.
-Igen! Itt naaaooon jó!-ugrándozott Tina. Aki állítólag 17 éves.
-Oki. Akkor...terítsuk ki a takarót!-mondtam mosolyogva,majd a kosárból elő húztam a lepedőt.
-Juuuj, ez ooollyyan jó lesssz!-mondta mosolyogva Tina.
-Biztos! Legalább még jobban ,meg ísmerjük egymást.-örűltem meg. Mert már...előszőr nagyon szimpi volt Tina, mikór le ült mellém reggel. Ritkán van olyan,hogy egy ember első látásra be "lopja" magát a bizalmamba vagy a szivembe. De nagyon örülök neki!
Szépen le terítettük a pokrócot,majd le ültűnk és elkezdtem ki csomagolni a szendókat.
-Na ééééssss-kezdte kiváncsian Tina-vaaaan barátood?-kezdte valami nagyon,debil mosollyal.
-Csak volt....tavaly...
-És...?-kérdezte kicsit, szomorúbban.
-Hát...khm. Elég bunkó egy gyerek volt...,meg hát utólag rá jöttünk,hogy csak ki használjuk egymást. Ő is, én is...csak elakartam felejteni egy másik srácot meg,megakartam féltékenyíteni. De aztán rá jöttem fölös. Szóval, elváltak útjaink...
De...elég rosszul éreztem magam miatta. Pár napig beteg is voltam...
-Hmmm-mondta(?) Tina-mi lenne haaa, betolnánk egy hatalmas szendót és szét röhögnénk magunkat azokon a srácokon akik itt a közelmben nekünk produkálják magukat? Mi lenne ha ezt csinálnánk ahelyett,hogy rágodnánk a hülye múlton?? Lehet felhoztam egy témát amit nem kellet volna-mondta,majd le hajtotta a fejét és elkezdte a szoknyája végét piszkálni.-de...úgy gondolom,hogy tökéletesen eltudnánk terelni a figylmet evvel,amit mondtam...-majd elmosolyodott.
-Ez..nagyon jó lenne...-mondtam szinte a könnyezve. És eszembe jutott,hogy milyen jó hogy egy nap allatt tudtam barátot szerezni magamnak. Egy nap allatt. Ez...tök jó.-köszönöm! Nagyon.
-Nincs mit!-mondta Tina mosolyogva.
Ettünk szendót és röhögtünkn az agyalágyult srácokon. Tök jó volt a nap!
Ritkán mondok ilyet, de...nagyon jó,hogy van valami új az életembem. Kellett már egy kis frissítés, kellett már,hogy megint izgatott vagyok minden alkalommal,mikór valami újról van szó. Nekem ez...,kellett.
YOU ARE READING
Dr. Strange lánya 1.Kötet (Befejezett)
FanfictionOlivia Miller egy átlagos,unalmas életet élő 18 éves lány, de aztán egy nap közlik vele,hogy Strange. Nem is akárki,maga az apja. A bejelntés után érdekes dolgok történnek a most már Olivia Strangel. Szerelem ,esetleg egy össze tört szív... Sok mi...