Véletlen egybe esés/bele esés

1.3K 73 6
                                    

Miután Tinával ki röhögtük magunkat és tele zabáltuk(csak szép nőiesen) magunkat. Fel hívtuk Happy,hogy jöhet értünk.
-Sziasztok-húzta le mosoylogva a magánsofőr és testőr az ablakot.
-Szia Happy-köszöntünk vissza mosolyogva.
Besszáltunk az autóba, ami pár másodperc múlva el is indult.

>>>>>>>>>>A toronynál<<<<<<<<

Kiszálltunk az utóból. Majd nevetve Tinával be szálltunk a liftbe.
Meg érkeztünk a külön kis ,beszélgető(?) helyre. Majd mikór be léptünk,nem gondoltam volna de...
Bele ütköztem egy melkhasba,miközben le fejeltem egy állat.
-Auu,bakker.-néztem fel fájdalmasan. Az illető akinek neki mentem,piros ès kék szerkója volt. Meg maszkja. De mintha, meg lepődött volna,hogy itt lát.-Mivan? Nem láttál még fehér embert? Bocsánatot meg luxus kérni, ügye??-fakadtam ki.
-Ja persze boccs...csak...
Meglepődtem,hogy itt látlak Olivia.
-Honnan ismersz?-Kerekedett ki a szemem.
-Öhmm...hát..-dadogott össze vissza.
-Amúgy-szakítottam félbe-Olivia Strange.-nyújtottam a kezemet illedelmesen. Mert hát, (gondolom) ennek az "uriembernek" fogalma sincs,hogyan kell.
-Te??? Strange vagy??
-Igen. Ennyire meg lepő?
-Nem csak...nem ìgy képzeltelek el...
-Mert,hogyan? Szőke hajú,makulátlan arcű, hercegnőt vártál vagy mi? És ki beszélt rólam neked?-Lettem kicsit mèrges. Majd megint vissza tartottam liftet,mivel csak az egyik lábam volt kint.
-Én.-jött oda apa.
-Király vagy!-mondtam kissebb-nagyobb szarkazmussal-azt nem akartad elmondani,hogy hány fogam van? Vagy,hogy
-Olivia!-szólt rám apa. De nem fejeztem be.
-Hogy hányas a lábam, illeteve hány kilóval szüllettem? Azt nem akartad elmondani,hogy nem egy  manökken, tökéletes, szőkehajú
-OLIvia!!-kezdett be pipulni apa. De hát...kit érdekelt.
-Hercegnő??-folytattam a kifakadásomat.
-OLIVIA! EBBŐL ELÉG!-mondta apa mérgesen, szinte ordibálva-NE szemtelenkedj! Inkább hagyd Petert,hogy el mondja a dolgokat!
-Peter?-Mivan? Miért ilyen gyakori ez a név?
-Igen...a nevem....-mondta volna el Peter(???!!!) De valaki félbeszakította:
-Peter! Azonnal, siess! Baj van! Küldöm a kordinátákat.-futott oda Mr.Stark-Oh...-fejtette ki bőven a véleményét,mikór meg látott minket. Valahogy ìgy nézhetett ki:
Én(aki mérges) és ez a rugdalózós srác, tök közel egymáshoz, apu mérgesen néz rám, Tina meg próbálja vissza folytani a nevetésèt, de ennek az az eredménye,hogy vörös a feje.
-Rendben Mr.Stark!-szakította félbe a gondolat menetemet. Majd ki nyitotta a lift egyik ablakát(miért van itt ablak, én arról nem tudok)
És mielött ki ment rám nézett és kacsintott eggyet. Majd hátra szaltóba le ugrott. Ami valjuk be, nagyon menő volt.
Majd oda rohantam az ablakhoz megnézni,hogy nem e egy öngyi kisérlet volt. De nem. Valami fehèr trutyit(?) lőtt ki a kezéből(??)
Majd szépen el himbálózótt vagy mi.
-Oké...-szökött enyhe pír az arcomra...
Majd kábultan,meg nyomtam egy gombot a liften,most nem tudtam ki nyőgni egy szót sem.
Miután a kábult állapotommal? kiszáltam a liftből. Elmentem a szobámig. Be nyitottam. Majd fejje a párnáknak, bele dőltem az ágyba. Majd,mint valami pchihopata elkeztem mosolyogni. Pár perc múlva, nyitódott az ajtó, majd valaki be ugrott mellém.
-Ne is szólj semmit-makogtam a párnába.
-Oké....-............-Ez MEG mi a Franc volt??- Dőlt rám röhögve Tina.
-Nem tudom-fordultam meg még mindíg mosolyogva.
-Lool. Tök vörös a fejeeed. Ez-tartott hatás szünetet-naagyooon cuuuki-majd mintha villám kènt csapott volna belém a gondolat,hirtelen fel keltem ès ki rohantam a szobámból.
-Baj van Lia?-kèrdezte Tina.
-Ohh neeem! Ilyen niincs!!!! Nemnemnemnemnemmmmm. Neeee.
-Miaz?-jött oda mellém,mert én éppen a szomszéd szoba ajtaját néztem.
-Ki az a Peter B. Parker?-Kérdezte Tina.
-Emlékszel....a srácra akit mondtam a kocsiba?-kèrdeztem Tinát. Majd oda fordultam hozzá.
-Nem nagyon....-Majd pár másoperc múlva kikerekedett szemmel nézett rám-Mia...-Én meg inkább lefagyva,kikerekedett szemmel, kábultan és,mint egy pchihopata, gyors léptekkel be mentem a szobába. Majd oda mentem az ágyamhoz ès bele ugrottam,majd a takarót(mint egy 5 éves kislány)  a fejemre húztam.
-Hogyazajóédes-majd káromkodtam magamba egy cifrát.

Dr. Strange lánya  1.Kötet  (Befejezett)Where stories live. Discover now