Bölüm 22 (Deli Dolu)

540 78 68
                                    

Keyifli okumalar....

*********************************
Kargaşa,etrafımda çözemedigim bir kargaşayla doluydu bu günlerde.
Zaman mekan fark etmiyor bir yenisi daha ekleniyordu. Melisa'nın Erdinç'in sevgilisi olması da bu kargaşa yenisini eklemişti bile.

"Kızım ne zamandır bu adamla birliktesin sen ve benim neden şimdi haberim oluyor. Pardon eğer Onurla Erdinç iş ortağı olmasaydı haberim bile olmayacaktı. Bence dostluğumuzu bir gözden geçirmeliyiz."

Gözlerimi kısarak ellerim göğsümde birleşmiş sanki Melisa suçlu ve ben onu sorgulayan bir polis edasıyla soruyorum bunları.

Melisa son söylediklerimle mahçup gözlerini masanın üzerinden çekip ayağa kalktı ve benim gibi ellerini göğsünde bağladı. Sorgulayıcı gözlerle ona baktım.

"Evet haklısın bu ilişkiden ilk senin haberin olması gerekiyordu.  Ama ben saklamadım sadece zaman ve olaylar söylememe engel oldu. Doslugumuza gelince evet bencede gözden geçirelim hem ben bunun için baya bir geç kaldım. Ne de olsa evliliğini benden saklayan sendin. Mardin'e gelmesem saklamaya da devam edecektin."

Doğruydu her bir harfi doğruydu. Ondan sakladığım ve şu an unuttuğum  bu ayrıntıyla gözlerim yeri bulup ellerim anında çözüldü ve sandalyeden tutunma ihtiyacı duydum.

Gözlerine kaçamak bakışlar atarken
"Haklısın Doslugumuza ilk kazığı atan bendim galiba " deyip dudaklarımı büküp "Özür dilerim"    dedim.
Ve Melisa'nın tepkisini merakla beklemeye başladım.

Sinirli ifadesi birden silinip "Şu gözlerini sulandırıp durma.   Biliyorsun kızgın kalamıyorum sana."
Bana sarıldı. Bende ona.
"Her neyse"diyerek ayrıldım ondan. "Şimdi herseyi anlat bakalım. Nasıl oldu? Nasıl başladı bu ilişki?"

"İsterseniz birlikte sorgulayın bizi ha, ne dersin Beren?"

Kapıdan gelen sese döndük ikimizde. Erdinç kapıya yaslanmış bize bakıyordu.  Sonra ellerini uzattı Melisa'ya. Melisa anında ellerinden tuttu. Erdinç Melisa 'yı kendine çekti ve  ellerini omzuna atıp göğsüne yatırdı başını. Saçlarının üstüne bir öpücük kondurdu.

"Senin şımarık kardeşin meğerse benim yengem oluyormuş."

O dakika gözleri buluştu ve Melisa tebessümle başını salladı.

Ben bunları film seyreder gibi izliyordum. Aşkın zerresini bilmeyen ben onların her halini analiz ediyordum. Her bir mimiklerinde ona verdiği değeri anlamaya çalışıyordum.  

Melisa utanıp kendini çekince. Erdinç daha sıkı sarılıp engel oldu kucağında çıkmasına.

"Beren herseyi kahve eşliğinde anlatalım sana olur mu?" 
Erdinç bana dönen gözleriyle sarf etti kelimeleri.

Evet bu çocuktan haz etmiyordum ama Melisaya bu davranışıyla içim ılımıştı işte. 

Başımı sallayıp "Siz geçin ben getiriyorum kahveleri."

Kahveyi hazırlayıp makinaya yerleştirirken aklıma yarım saat önce olanlar doluştu.  Samet'le nasıldı şaşırmıştık Melisa'yı görünce. Melisa da bizi görünce şaşırmıştı. Erdinç ise ne olduğunu çözmeye çalışır bir halde Melisa ve bizim aramızda mekik dokuyordu bakışları.

"Ne oluyor bilmediğim bir ayrıntı var galiba. Melisa seni tanıyorlar."  Diye sormuştu merakını yenilip Erdinç.

Melisa kapının önünde dikilip kalmıştı. Erdinç'in bu cümlesiyle iki adım atıp yanımıza doğru yaklaştı.

Boğazını temizleyip "Sana hep bahsettigim kardeşim Beren." Dedi sadece beni tanıştırıp. 

Erdinç "Öyle mi?" Diyerek şaşkınlığı dile getirdi.

ALACALI AŞK (Wattys 2019) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin