Gecikmeyle geldim. Kusura bakmayın canlar...
Bölüm aslında hazırdı lakin düzeltmeler yapılmadığı için bekliyordum. Sonrasında cenazemiz olunca bu haftaya kaldı.Her neyse bu bölüm @rabiacnr0422 adlı okuyucuma ve hikayemi beğenip okuma listesine alan okuyucularıma itafen olsun.
rabiacnr0422 Yorumundada belirttigin gibi inşallah istediğin gibi bir bölüm olmuştur.Keyifli okumalar.....
*******************************
Kokular size ne anlatır;
Evet doğru duydunuz koku bir çok şey anlatır. Güveni,yalnızlığı,korkuyu, mutluluğu,endişeyi en önemlisi de kaybetmeyi anlatır. Ve daha bir çok şeyi...Şuan duyduğum koku bana aşkı anlatıyordu. Hayatıma kattığım anlamları, korkularımın bittiğini anlatıyordu.
Hatırlarsınız beni buralara getiren şeyde bir kokuydu... Kaybettiğim annemin kokusunu anneannemde bulup daha fazlasını isteyip takılmıştım peşine.
Derin bir nefes daha çektim içime, buram buram çektim bu kokuyu.....
Sarıldı sarmalandı ruhum...
Gözlerimi yavaşça açtım. Ve yine aynı yerde buldum kendimi. Onur'un boyun girintisinde.
Nasıl olduğunu bir türlü anlamıyordum. Gece aramızda boşlukla yatarken sabah kendimi hep onun dibinde buluyordum.Başımı kaldırıp yüzüne baktım. Upuzun kiprikleri simsiyah kaşları kendine has burnu ve dudaklarıyla gerçekten bir kalemle çizilmiş gibiydi.
Kalbimin ritmini bozan adam.
Kokusu ruhuma prangalar vuran ,adı yasaklı adam...Adını bile dudaklarımdan rahatça çıkaramıyordum. Kokusunu bile tükenecek gibi içime çekiyordum. Ona dokunmak bile bana yasak gibi hissettiriyordu. İlginç değil mi bana bu kadar yasaklar koymuş birine aşık olmak. Yasaklar her zaman cazip gelmiştir insanoğluna belki beni ona itende buydu.
Dün gece bana o kadar güzel bir hediye vermişti ki. Babamın el yazısının olduğu defter beni öyle etkiledi ki Onur Miran artık gözümde ve gönlümde apayrı bir yerdeydi.
Ne yaparsa yapsın oradan inmeyecek bir yere sahip olmuştu.
Uyandırmaktan korksamda dayanamayıp elimi kaldırıp kirli sakallarıyla çevrilmiş yanağına yasladım. Baş parmağını elmacık kemiklerini üzerinde bir ileri bir geri götürdüm. Her ne kadar uyanmasını istemesemde bu dürtüye engel olamamıştım.Yavaşça aralanan gözlerini gördüğümde hemen elimi çekmek istedim. Ama Onur buna engel oldu. Elini elimin üzerine örtüp eski haline getirdi.
"Kusura bakma uyandırmak istememiştim"
Dudağımı dişlerimin arasına aldım. Aynı anda bakışları dudaklarıma düştü. Sonra elimin üzerindeki eliyle dişlerimin arasındaki dudağımı kurtardı. Ardından dudaklarıma boydan boya parmağını sürtüp okşadı."Böyle uyandırılmak hoşuma gitti." Dedi fısıldayarak bakışları hala dudaklarımdayken. Bir heyecan dalgası beni sardı. Kalbim yine hızlı bir senfonide ve bir beklenti peydah oldu bedenimde.
Onun bakışları dudaklarımdayken benim bakışlarım ise onun gözlerindeydi. Onun elleri benim dudağımdayken benim elim onun yanağındaydı.Daha ne kadar utanabilirim derken Onur'un parmakları durdu. Sonra bakışları bogazıma indi. Bense gözlerimi kırpıştırdım. Sonra parmağını tenime sürterek çeneme ordanda Bogazıma doğru yol aldı. Parmağını geçtiği yerler alev alırken içimdeki istek artıyor garip bir hal alıyordu. Sonra parmakları kolyemin ucunda durdu. MELEĞİM yazısını okşayarak.
"Beni hep böyle uyandır olur mu Melek?" Dedi. Gözleri gözlerimi buldu. Boğazıma kadar bir ateş bastı. Onur'un derince yutkunmasına şahit oldum sonrasında. Bu nasıl bir duyguydu anlatması baya zor. Korku ve heyecan bir arada. Utanma ve cesaret karışımı. Olmasını ister gibi ama olmaması için dualar edilen....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALACALI AŞK (Wattys 2019)
ChickLitDurgun gözlerle bakıyordu gözlerine. Gözlerinde duygu aradı adam. Çekip almıştı kızın bütün duygularını oysa. Bu gerçekle gözlerini sıkıca kapatıp, dişlerini sıktı ve tıslarcasına; "Sana diyorum , bitiyorum görmüyor musun?" Ellerini saçlarından geçi...