p r o l o g u e

981 57 6
                                    

Jimin ijedten riadt fel álmából, amikor a rozoga faajtó a földre zuhant.

"Betörtek" gondolta.

Ez több volt, mint szimpla egy betörés. Ezek sokan voltak, mind férfiak és mind tetőtől talpig fekete ruhában sorakoztak fel a húszas éveiben járó fiú előtt.
Kigyúrt, jó erőben lévő komoly emberek hadát látta maga előtt.

Megrémült. Reszketett.

-Kik vagytok?-kérdezte remegő hanggal. Szinte alig hallhatóan...

-A pályáról jöttünk-lépett előre az egyik öltönyös.

Jimin ezt a szót hallva már tudta, hogy a történetnek koránt sem lesz jó vége. Hallott már a pályáról, hallott már a többezer áldozatáról és tudta, hogy ő is oda lesz száműzve, ha most elviszik.

-Nem tettem semmit!-kiáltott rájuk könnyeivel kűzködve.

-Ezt erősen kétlem, Park Jimin-húzta gondosz mosolyra ajkait egy másik.

-Higgyenek nekem-suttogta erőtlenül, mikor a két fekete ruhás kirángatta a szobából, majd egy furgon hátuljába, lebilincselve találta magát.

A szőke hajú fiú minden erejével a szabaduláson volt, de hirtelen szúró fájdalmat érzett combjában, ami egész testére kisugárzott.

Megszúrták.

-Emberölés vádjával kerülsz be a börtönbe, de gondolom erre úgyis felkészültél-nevetett fel az egyik ismeretlen.

Jimin csak hallgatott, szóhoz sem tudott jutni, de nem is akart. Kezdte elfogadni a sorsát, miszerint a pályán fog elhunyni, akár az eddigiek. Könnyei lávaként égették fel bársonyos arcbőrét, miközben azonnali halálát kívánta a hideg ülésen fekve vérző lábbal.

Ezen a meleg, nyár végi napon vitték el a mindig életvidám fiút, a hírhedt szigetre, a börtönbe, amit Pályának neveznek.

Nyolcvanegy pályából áll, tizenhatezer cellával és több mint ötvenezer eddigi halálesettel büszkélkedhet.

Tudni illik, hogy ártatlan embereket szállítanak ide egy önfejű, borzalmas elnök miatt.

Eddig egy ember jutott ki élve, viszont amikor egy nyári éjszakán megpróbálta eltenni láb alól az elnököt, a bomba biztos rendszer miatt eltávozott az élők sorából. A Pályán lakók hősnek tartják, a diktátort istenítők ördögnek.
Több mint tíz éve folyik ez a fajta mészárlás , s még senki nem tudta elfolytani.

Vajon ennek az ártatlan fiúnak sikerülhet?

2020.03.25.

Sziasztok! Itt is lennék az új könyvemmel, ami, ahogy már említetem, egy Jikook fanfiction. Remélem szeretni fogjátok ezt a történetet és nem bánjátok majd meg, hogy elkezdtétek olvasni!

-Seoyun-

Blood Sweat & Tears [JIKOOK] ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon