🖤Jesteś mądry czy głupi?!🖤

1.4K 36 26
                                    

-t/i-aha wszystko?-spytalam

-jm-tak-powiedzial -narka-i wyszedł

Wreszcie mogłam spokojnie zasnąć.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Obudziłam się o godzinie 7.10 o dziwo nikt mnie nie budził z czego się cieszyłam.

Wstałam niechętnie z łóżka i ubrałam się. Włosy zostawilam rozpuszczone tylko je rozczesalam. Lekko się pomalowałam i zeszłam na dół.

Nikogo nie zauważyłam więc poszłam do kuchni zrobić sobie coś do jedzenia.
Postawiłam na płatki owsiane z mlekiem.

Po zjedzeniu poszłam do salonu, bo do szkoły nie zamierzałam iść.
Usiadłam na kanapie włączając tv przyciskiem z boku urzadzenia, ponieważ nie znalazłam pilota.

Po kilku minutach oglądania telewizja się wyłączyła.
Nie wiedziałam czemu.

Wstałam i znów włączyłam, jednak kolejny raz została wyłączona kiedy już trafiłam nerwy, w odbiciu ekranu zobaczyłam dobrze znaną mi osobe

Usiadłam spowrotem na łóżko i siedziałam wpatrzona w punkt za oknem.
Po jakichś kolejnych 3 minutach osoba, która mi wyłączała tv, wyszła ze swej ,,kryjówki,, i usiadła obok mnie.

-jk-co robisz-zapytal

-t/i-ogladalam ale ktoś mi przeszkodził.

-jk-ahh okej...- rzekł

-t/i-a ty się lepiej pakuj-powiedzialam

-jk-czemu mam się.....-przerwal-uhh no tak🤦

-t/i-no właśnie-powiedziałam wstając, ale ten znowu popchnął mnie tak że upadłam.

Wyszedł z salonu i chyba pokierował się na górę.
Ruszyłam za nim i jednak nie pakował się tylko robił coś na telefonie, ale walizka była wyciągnięta i otwarta.

Stałam chwilę w tych drzwiach ale tak żeby mnie nie zauważył. Po jakichś 20 sekundach zauważyłam że się uśmiecha głupio.

-..-co robisz?

-ja-AAA-wystraszylam sie-japier...nie strasz!-powiedziałam

-jm-sory? co robiłaś-zapytał

-ja-nic-powiedzialam nie patrząc na niego tylko na Jk który nadal robił coś na telefonie.

-jm-podsluchujesz?🧐-spytal z podejrzliwym spojrzeniem.

-ja-nie? Pff-cicho zasmialam się sztucznie.

-jm-ok-powiedzial, a potem w szedł do pokoju Jeona, a ja szybko uciekłam do swojego cicho zapykając drzwi

Pov. Jimin

-Jm-hej stary co robisz?-zapytał młodszego.

-jk-emm cześć? Nieważne, zobacz...-wystawil w moją stronę telefon, a kiedy spojrzałem zobaczyłem...

Od: Mama T/I
Hej Jungkook!
Bo mam taką małą prośbę dla ciebie.
Czy mógłbyś jeszcze 2 lub 3 dni popilnowac T/I? Bo okazało się, że musimy jeszcze u trochę zostać więc jak odczytasz, odpisz.

Do: Mama T/I
Emm tak. Mogę zająć się jeszcze trochę T/I. To dla mnie przyjemnosc 😊

Od: Mama T/I
Dziękuję Ci bardzo😚

🖤You are my bad boy🖤J.Jk🖤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz