🖤A czemu w ubraniach?🖤

1.3K 33 32
                                    

Obudziłam się około godziny chyba 12.00

*To sobie pospałam*

Otworzyłam lekko oczy i zobaczyłam Jungkooka śpiącego.
Jego grzywka zasłaniała mu część twarzy a wargi miał lekko uchylone.
Wyglądał bardzo uroczo.
Wpatrywałam się w ten obrazek ale kiedy chłopak zaczął się budzić ja szybko zamknęłam oczy. Jednak chyba za wolno bo on się cicho zaśmiał. Otworzyłam lekko oczy.

-Dzieńdobry-powiedzial niskim zachrypniętym głosem przez co myślałam że zemdleje.

Nie odezwałam się

Usłyszałam jeszcze cichy śmiech i poczułam że unoszę się do góry.
Chyba dlatego że Jungkook wstał.

Pov. Jungkook

Kiedy się obudziłem zobaczyłem przez lekko otwarte oczy ze T/I się we mnie wpatruje jak w jakiś obrazek.
Otworzyłem szerzej oczy a dziewczyna zamknęła, przez co się zaśmiałem.

-Dzieńdobry-powiedzialem ale nie usłyszałem odpowiedzi zaśmiałem się jeszcze i wstałem żeby się ubrać.

Po wybraniu jakiegoś stroju poszedłem do łazienki się ubrać. Zajęło mi to mniej więcej 10 minut.
Kiedy wyszedłem dziewczyny nie było w moim łóżku a dzwi byly otwarte
więc to oznaczało że wyszła.

Po zejściu na dół zacząłem robić śniadanie dla siebie tylko, bo nie chciało mi się dla T/i też

*Pff.. sama se zrób*

***

Zjadłem włożyłem talerz do zmywarki i poszedłem na górę do siebie i włączyłem telefon.
Przeglądałem chwilę różne portale i wkoncu napisał do mnie Taehyung.

Od: Herbata☕(udajmy że to herbata a nie kawa ok?)
Hej Kookie. Idziesz z nami do kina na jakiś horror albo coś?

Do: Herbata☕
Emm... Ta spoko to mów o której

Od: Herbata☕
O 14.00 Jimin podjedzie po ciebie

Do: Herbata ☕
Oke nara

Wyłączyłem telefon i zacząłem szykowac bo była 13.27.
Wziołem mały plecak i spakowałem do niego telefon słuchawki pieniądze.

Wyszedłem z pokoju i zszedłem na dół gdzie zobaczyłem T/i siedzącą przy stole i jadzacą swoje śniadanie.

-Wychodze-powiedzialem do niej ale chyba mało ją to interesowało.
Mnie też nie interesowało to czy słucha czy nie więc poprostu wyszedłem.

Pov. T/I

Wyszedł co oznacza to że mam wolną chatę. Złapałam za telefon i napisałam na grupie do Rose i Jisoo.

Do: We are biczys😇💕
Ej dziewczyny chcecie może do mnie wpaść bo nikogo nie ma

Od: Majster Rose☺️
Tak ale nie chce mi się oglądać jakichś nudnych filmów w tv może pójdziemy do jakiegoś kina?

Do:We are biczys😇💕
No oks to za 20 minut widzimy się pod kinem

Od: Jisoo agent😂😎
Okk

🖤You are my bad boy🖤J.Jk🖤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz