Rano
Pov. T/I
Wstałam o 6.20 więc postanowiłam że zacznę się szykować na pierwszy dzień szkoły.
Powolnie wyszłam z łóżka i zaczęłam wyciągać ciuchy z szafy.
Wzięłam ubrania i poszłam do łazienki wziąć szybki prysznic i się ubrać.
Ubrałam się tak...Rozczesałam włosy i poszłam na dół coś zjeść.
W kuchni
-T/I: Cześć!-przywitałam się z rodzicami.
-T(tata)-Cześć kochana!-też się przywitał-jak się spało?
-T/I:Dobrze-uśmiechnełam się co tata odwzajemnił.
-M: dobrze siadaj i jedz zrobiłam naleśniki-powiedziala na co ja podziękowałam i usiadłam do stołu. Mówiłam że naleśniki to jedno z moich ulubionych dań?Gdy zjadłam pyszne śniadanie zobaczyłam na zegarek który wskazywał godzinę 7:18
Miałam jeszcze trochę czasu więc zadzwoniłam do Rose.-R:Halo?
-T/I:No hejj.
-R:O cześć jak tam?
-T/I: Super! A u ciebie?
-R:Tez spoko, po co dzwonisz?
-T/I: Chciałam się zapytać czy razem z Jisoo nie poszły byśmy do szkoły?
-R:Świetnie fajny pomysł.
-T/I:Dobra to za 15min. przyjdźcie i razem pójdziemy do szkoły.
-R: Oki to papa.
-T/I:Pa!-pozegnałm się i rozłączyłam.Przez te 15min obejrzałam jeszcze film w TV i napisałam do Jisso że Rose po nią przyjdzie(bo ma 4domy do niej) i pójdziemy razem do szkoły.
Godzina 7:33
Zaraz miała przyjść po mnie Rose z Jisoo więc czekałam na sofie oglądają jakiś film gdy nagle zadzwonił dzwonek...
Otworzyłam a w drzwiach stanęły moje przyjaciółki.
-T/I:Hejj!
-JS:Cześć! Idziemy?
-T/I:Tak, jasne.Pa mamo pa tato!- krzyknęłam do rodziców, wzięłam plecak i wyszłyśmy.Pod szkołą
-R:A tak wgl to podobno przyjdzie jakiś nowy i będzie chodził z nami do klasy.
-JS:Naprawdę? A kto to?
-R:Nie wiem ale podobno jest bardzo przystojny.-JSDobrze chodźmy już do szkoły bo jest już 7.50-jak powiedziała tak zrobiłyśmy.
W szkole
Stojąc przy szafkach i rozmawiając z dziewczynami podeszła do nas grupa zeszłorocznych bad boyów wraz z jakimś innym nowym chłopakiem.
My nie zwracając uwagi na nich dalej rozmawiałyśmy lecz w pewnym momencie jeden z nich do mnie podszedł i ,,przygwoździł,, do szafki(lol ale to brzmi XD)
Dziewczyny próbowały go powstrzymać lecz dwaj inni z tej grupy je trzymali.
-Hej laska!-powiedział uśmiechając się chamsko i trzymając moje ręce na wysokości mojej głowy.
-PUŚĆ MNIE CZEGO CHCESZ?!!-krzyknęłam próbować się wyrwać ale na darmo.
On się lekko przybliżył
-ciebie-szepnął i przygryzł płatek mojego ucha.
Po tym cała grupa odeszła
-Nic ci nie jest?- krzyknęły do mnie dziewczyny.
-Niee wszystko w porządku-powiedziałam rozmyślając co tak właściwie się stało.
O godzinie 8:00 zadzwonił dzwonek. Mieliśmy isc na apel na którym dyrektor powie kto jest naszym wychowawcą.
Gdy każdy poszedł ze swoim wychowawcą do swoich klas nasza paczka(ty Rose i Jisoo) usiadłyśmy w ławkach w takiej kolejności
Rose-ja-Jisoo
Jednak nauczyciel wiedział jak to z nami było bo mieliśmy tego samego wychowawce co rok temu i nas rozsadził i teraz Rose i Jisoo były obok siebie w przed ostatniej ławce a ja na końcu obok okna a obok mnie wolne miejsce.-N(nauczyciel):Dzień dobry dzieci.-przywitał nas-jak było na wakacjach?
...cisza
-no dobrze no to teraz rozdam wam plan lekcji.Gdy rozdał wszystkim te kartki, powiedział...
-N:Chciałbym wam przedstawić nowego ucznia który będzie chodził z wami do klasy.-teraz ktoś wszedł do klasy...odrazu go rozpoznałam, bo to był ten chłopak który na przerwie mnie zaczepił....-Przywitajcie Jeona Jungkooka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejoo!
Nwm co mój mózg wyprodukował...
Napiszcie jak oceniacie ten rozdział🤷. No to papa❤️😁
CZYTASZ
🖤You are my bad boy🖤J.Jk🖤
Fanfiction*You've gotta dance like there's nobody watching* ~~~ -nie rozumiesz że cię kocham?! -ale dlaczego dowiaduje się o tym teraz?! -nie wiem. Nie mogłem ci tego powiedzieć wtedy, bo każdy mi przeszkadzał, a teraz skoro niko...