🖤Lubisz tę piosenkę?🖤

1.2K 31 54
                                    

Obudziłam się....standardowo jak codzień.

Nie było obok chłopaka ale była karteczka na szafce nocnej. Wzięłam ją a na niej było

Ten tydzień był niezły co? Musimy to kiedyś powtórzyć nie sądzisz?

Twój idiota😘

Zgniotłam kartkę i wyrzuciłam do kosza.
Wybrałam strój na dziś

był poniedziałek i skoro dzisiaj mieli wrócić rodzice to nie chce żeby dali mi kare na wejście więc postanowiłam że pójdę do tego okropnego wiezienia. Rozczesalam włosy i zostawiłam rozpuszczone, pomalowałam się lekko i zabrałam plecak z jakimiś książkami (nawet nie wiem czy były akurat te na dziś) telefon i słuchawki.
W kuchni złapałam jabłko i wyszłam z domu. Zobaczyłam na godzinę: 7.56.
Miałam w dupie to że się spóźnię.

***

W szkole

Korytarze były puste a ja weszłam do klasy od angielskiego. Każdy skierował spojrzenia na mnie a ja na luzie usiadłam w ławce obok tego śmiecia, który powinien być w koszu.
Wyciągnęłam książki i napisałam temat z tablicy.

-panno t/i-powiedziala do mnie-czemu się spoznilas?-zapytala

-tak jakoś nie chciało mi się na ciebie patrzeć więc skróciłam sobie ten czas-powiedzialam

-nie wyrażaj się tak! Już ci wpisuje uwagę! Jeszcze raz a pójdzie do dyrektora!-lekko krzyknęła zdenerwowana

-dobra nie pruj się jak stare gacie tylko gadaj o tym kontiniusie (Continuous aut.)

-Juz do dyrektora!-krzykneła a ja poprostu wyszłam.

Nie poszłam do dyrka tylko usiadłam na ławce obok jakiejś klasy i wyciągnęłam telefon, słuchawki i słuchałam sobie muzyki ale ktoś mi przeszkodził.

Pov. Jungkook

W szkole na pierwszej lekcji nie było
t/i. Nie zdziwiło mnie to bo wiem jak to z nią jest i pomyślałem że jej się nie chciało. Po 10minutach od rozpoczęcia lekcji t/i poprostu weszła do klasy nie przejmując się spojrzeniami innych czy nauczycielką.

Usiadła obok a ja z lekkim zdziwkiem patrzylem na dziewczynę.

-panno t/i-powiedziala nauczycielka-czemu się spoznilas?-zapytala

-tak jakoś nie chciało mi się na ciebie patrzeć więc skróciłam sobie ten czas-powiedziala

-nie wyrażaj się tak! Już ci wpisuje uwagę! Jeszcze raz a pójdzie do dyrektora!

-dobra nie pruj się jak stare gacie tylko gadaj o tym kontiniusie

*Wow nie wiedziałem że z takiej grzecznej t/i może zrobić się TAKA T/i...
Teraz jeszcze bardziej mi się podoba......ZARAZ CO*

-Juz do dyrektora!-krzykneła a ona wyszła.

Wiedziałem że do dyra nie pójdzie, bo to T/i ale wiedziałem też że nie będzie szlajać się po szkoje jak jakaś przybłęda.

🖤You are my bad boy🖤J.Jk🖤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz