6.BÖLÜM: Akşam Yemeği

303 13 0
                                    

Irene'nin beni görmemesi için orayı terk ettim. Eve geldiğimde üstümü değiştirip iş için bilgisayarımın başına geçtim. Sonuçta çalışmam gerekiyordu. Yaklaşık 1 saatlik bir çizimin ardından aklıma çılgınca ve saçma fikir geldi. Bu akşam yemeğe Abel ve Alex'i çağıracaktım. İkisini de aradıktan sonra hemen yemeğe koyuldum. Çok başarılı olmasam da en azından yenile bilinecek şeyler yapmayı başardım. Üstüme siyah dar elbisemi giydim. Eve gelen ilk kişi Abel olmuştu.

-Merhaba, ben Fleur Hanıma bakmıştım ama sanırım yanlış yere geldim?

-Abel Bey benim Fleur.

Adam haklıydı saçımı düzleştirmiştim tanımaması normaldi. İçeri geçtik, zaman su gibi akıp geçiyordu, cidden muhabbeti çok hoştu kendisi gibi. Çok acıkmıştım ki Alex geldi.

- Fleur, bu ne güzellik. Doğum gününden beri seni bu kadar şık ve asil görmemiştim.

- Beni utandırıyorsun Alex.

Yemeğe oturduk kimsenin ağzı bıçak açmıyordu.

-Fleur duyduğuma göre Greg Bey ile görüşmüşsün, adamın sana dediği gibi tedaviyi 5 yıl önce tamamladığı doğruymuş. 

Alex yutkundu. Mutfağa giderken Abel Bey arkamdan geldi. Nedenini bilmiyordum ama Irene ile ilgili olayları ağzımdan kaçırmasam iyi olacaktı. O sırada yaklaştı. Kalbim yine küt küt atıyordu.

- Fleur, dün karakola gelmişsin bir şey mi oldu?

- Dün karakola gelmemin doğru olacağını düşündüm. Dün Irene 'ni gördüm ofisinden çıkıyordu arkasında bir adam vardı haberin var mı diye sormak istedim.

Of yine ağzımdan kaçırdım her şeyi  hepsi benim suçum...

- Biliyorum haber verdiler Irene odamda beni beklerken uyuya kalmış, yardımcım Fred de onu uyandırmak istemiş. Irene de uyku sersemliği ile adama tokat atmış.

-Hem sen neden merak ettin ki beni?

O anda elim ayağım birbirine dolaştı kızararak salona geçtim. Alex telefonuyla görüşüyordu.

Saplantılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin