Parti salonuna inerken, bir kızın Abel ile konuştuğunu gördüm. Kızı tanımıyorum. Kız uzaklaşırken, Abel'ın yanına yaklaştım.
- Abel, bu kız kim? Ne konuşuyordunuz samimi samimi?
- İnan, Fleur bunları sana anlatmayacağım. Ben sana eşinle neler konuşuyorsun diye soruyor muyum? Hayır. Bugün tanıştık, Yan odamda kalıyor.
- Sana ne diyeceğimi bilmiyorum...
Alex geldi bir sorun olup olmadığını sordu, sıkıntı olmadığını söyledim. Parti solanuna girdik. Her şey çok parlaktı, o kalabalıkta Alex'i ararıyordum. O kızı gördüm Abel ile kahkahalar atıyorlardı.
- Ah, Abel sen ciddi olamazsın! Ne demek sevgilin yok. Böyle yakışıklı bir insanın sevgilisinin olmaması imkansız.
- Alisha, çok şaşırmana gerek yok, sonuçta senin gibi güzel ve nazik bir kadınla tanışmışım daha ne isteyebilirim.
Ne demek oluyordu bu şimdi! Resmen birbirlerine bakarlarken gözleri parlıyordu. Alex'i bulmam gerekiyordu çünkü burayı terk etmek istiyordum. Alex'i sonunda buldum.
- Fleur, iyi misin? Keyfin yok gibi.
- Hiç iyi değilim Alex, hiç iyi değilim...
- Fleur, sen içtin mi?
- Evet, ne olmuş. Bu seni ilgilendirmez.
Başım dönüyordu, bir anda kendimi Alex'in kollarında buldum. Odaya çıktık. Alex, beni yatağa yatırdı.
- Alex gelir misin?
- Fleur n'oldu?
- Yaklaş, korkma öldürmem seni.
İyice yaklaşınca istemsiz bir biçimde dudaklarına yapıştım. Alex çok şaşırmıştı. Onun bu halini görünce, kızarmaya başladım. Alex koltuğa geçti. Günüm biraz karışıktı, Alex'e olan duygularım gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk
Novela JuvenilKim bilir katil kim... Kim aşık kim ölü...California ormanlarında neler oluyor bir bilseniz..