1.BÖLÜM: Mesaj

1.9K 44 3
                                    


Sabah hiç bir şeyden habersiz uyuyordum ki o mesaj gelene kadar. Uyku sersemi bir şekilde mesaja baktım ama ne olduğunu sabahın 7'sinde idrak edememiştim. Mesajda şehirin dışında bulunan bir ormandaki villanın konumu vardı. Başlarda gitmek fikrini çok saçma bulsamda sonrasında gitmeye karar verdim. Pijamalarımı değiştirip önüme gelen ilk şey olan sweatimi giyip arabama atlayarak yola koyuldum. Yaklaşık 2 saatlik bir yolun ardından ormanın girişine geldiğimde arabamın benzini bitti, yola yürüyerek devam etmeye karar verdim. Daha saatin dokuz olmasına rağmen hava karanlıktı açıkçası biraz korkmaya başlamıştım lakin villa tam karşımda duruyordu. Ön bahçede etrafa bakarken yerde bulunan, arka bahçeye doğru giden ayak izlerini gördüm ve hemen takip etmeye başladım ancak sanki takip ediliyormuş gibi hissediyordum. Bana neden böyle bir mesaj gelmişti ya da bunu bana kim göndermişti onu çözememiştim. Arka bahçeye geldiğimde havuzun bir köşesinde bulunan eroin paketleri dikkatimi çekmişti. Biraz daha ilerlediğimde havuzun ortasında boylu boyunca uzanan bir kadın cesedi vardı, yüzünü çevirecektim ki aniden gelen siren sesleriyle panik olmuştum. Polisler beni cesedin yanında görünce tutuklamaya karar vermişti ama ben daha öldürülen kişinin kim olduğunu dahi öğrenememiştim. Polisler cesedin yüzü çevrilince başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü, ölen kişi kardeşim FRANCESCA'YDI...


Saplantılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin