Alex'in villasına ve benimde aynı zaman da hapishaneme geldik. İçeri geçtim, tüm eşyaları yerli yerindeydi. Alex, bu konu da çok titizdir.
- Evine hoş geldin, Fleur. Üst katta soldan ikinci oda bizim odamız, bulamazsan Daniella sana yardımcı olur.
- Sağol, ben kendim bulurum. Bunu bana neden yapıyorsun?
- Benim sana aşığım, anlıyor musun?
- Sence hangi insan sevdiği kişinin kardeşini öldürür.Yukarı çıktım, sinirlerim bozuktu, üzerimi değiştirdikten sonra yemek yemek için aşağı indim. Gözünde gözlüğü gazetesini okuyordu.
- Daniella, sen servise başla, ben şimdi çıkıyorum.
Alex, evden çıktı. Daniella ile baş başa kalmıştık.
- Daniella, Alex'i nasıl sinir edebilirim?
- Alex Bey sabahları beyaz çayını içmeden kendine gelemez bu onun için önemli bir rutindir.
- Çok sağol Daniella. Sana minnettarım.Akşam olmuştu Alex odada yatıyordu, yanına gittim.
- Alex, çekilir misin? Yatacağım da.
- Tabii ki,Fleur.
- Daniella'ya izin verdim, bir haftalığına baş başa kalalım istedim.Sabah çok yorgun uyandım, Alex uyuyordu. Mutfağa beyaz çay yapmaya indim, içine uyku ilacı mı dökseydim o sıra da Abel'a belki ulaşabilirdim. Alex uyandı ve çayını içmeye başladı.
- Teşekkürler hayatım, biliyorum şimdilik sana çok zor geliyor ama bunu birlikte alt edeceğiz.
İçeri geçtikten yarım saat sonra uykusunun geldiğini söyleyerek yukarı çıktı. Bir yerden acilen telefon bulmam gerekiyordu. Sonunda Alex'in telefonunu buldum ve Abel'ı aradım.
- Abel, beni kurtarman gerekiyor. İstersen terk edelim Amerika'yı başka bir yere gidelim.
- Fleur, yanına geliyorum, adres ver.Adresi verdikten sonra onu beklemeye başladım, Alex aralıksız uyuyordu. Abel geldi boynuna sarıldım.
- Fleur, çabuk gitmemiz lazım. Alex her an uyanabilir.
O sırada alaycı bir alkışlamayla Alex girdi. Abel evi terk etti, Alex'le baş başa kalmıştık. Çayı içmemişti, anlamıştı.
- Bunu neden yapıyorsun ki?
- Sen iğrenç bir adamsın!Cevap vermedi, kendini lavobaya kitledi, çıktığında her yeri kan içindeydi. Elleri, yüzü ve bileği...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk
Teen FictionKim bilir katil kim... Kim aşık kim ölü...California ormanlarında neler oluyor bir bilseniz..