Havalar iyice ısınmıştı, Alex'e izine ayrılmıştı, Abel'la ise o günden sonra konuşmamıştım. Kalktığımda saat dokuz gibiydi, Alex kahvaltıyı hazırlamıştı.
- Günaydın, Fleur. Kahvaltı hazır.
- Günaydın, Alex...
Elimi, yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim, Alex çayını yudumlarken bana mavi gözleri ile bakış attı.
- Fleur, sence de bir tatil iyi olmaz mı, hatta Abel'da gelir.
- İyi olur, ikimizinde dinlenme ihtiyacı var, Abel'ın gelmesinden rahatsız olmayacağından emin misin?
- Senin için her şeye katlanırım papatyam.
- Nereye gidiyoruz peki?
- Fransa diye düşünmüştüm, Paris'te bir haftalık bir tatil düşündüm. Bu akşam yola çıkarız, Abel'lar da hafta sonu gelir.
- Tmm, o zaman ben bir duşa gireceğim, sonra Bavulları hazırlarız.
Yukarı çıktım, duşa girince hayatımı sorgulamaya başladım. Daha iki ay önce kardeşimin katili diye yanına yaklaş aldığım adam ile tatile çıkıyordum. Kelebek ömrünün birgün olduğunu anlayınca hayatı sorgulamayı bırakmıştı. Belki de yavaş yavaş o kaçışı olmayan sona yaklaşıyordum, belki de Alex'e olan nefretim sevgiye dönüşüyordu. Saçmalamayı bırakıp, mutfağa indim. Alex bavullar ile beni bekliyordu. Yola çıktık, uçak havalanmaya başlarken gözlerim kapandı, ama olan biten her şeyi hissediyordum. Alex elirimi tutuyordu, heyecanlanmıştım. Panikle gözlerimi açınca gözleri büyümeye başladı. Fransa'ya varmıştık. Oradaki otele geçtik, geniş ve ferah idi. Alex çok yorgundu bunun nedeni ise uyurken beni izlemesiydi. Yatakta uyuyakaldı, üstünü örttüm. Yemek için resepsiyona indim. Ben yemeğimi bitirmek üzere iken Alex uyandı.
- Günaydın, Alex.
- Günaydın, Fleur.
Birden kapı açıldı, içeri Abel girdi. Yatak dağınıktı, Ben pijamalıydım ve Alex uyku sersemiydi kısacası yanlış anlaşılabilinecek durumdaydık.
- Bakıyorum, ki tatile erken başlamışsınız.
- Abel, bakıyorum ben ve karımın odasına çat kapı girebiliyorsun.
- Özür dilerim, sevgi yumakları...
Alex benim öfkeden kıpkırmızı olduğumu anladı ve Abel'ı odadan çık arttı sonra ise birlikte benimle yemeğe oturdu. Bu akşam bir parti olduğunu söyledi. Parti için hazırlanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk
Teen FictionKim bilir katil kim... Kim aşık kim ölü...California ormanlarında neler oluyor bir bilseniz..