21.BÖLÜM: Eve Dönüş

76 2 0
                                    

Sabah uyandığım da, başım çatlıyordu. Alex oda da değildi, dün gece neler yaşandığını az çok hatırlıyor gibiydim. Özellikle de partinin sonunu... Dün geceyi hatırlayınca keyfim yerine gelmişti.

-Günaydın, papatyam.

- Günaydın, kalbimin katili...

- Yeni lakabımı sevmedim diyemem, restoranda üç kişilik bir kahvaltı hazırlattım. Üstüne şık bir şeyler giy de inelim.

Üstüme şık bir şeyler giydim ve birlikte aşağı indik. Abel masada bizi bekliyordu, onu görünce Alex' in elini daha sıkı bir şekilde tuttum.

- Fleur, yavaş bileğimi kıracaksın!

- Özür dilerim, Alex.

Masaya oturduk, Alex' in gözlerinin içi parlıyordu.

- Bakıyorum da, aşk yumaklarının keyfi pek yerinde.

- Evet, Abel. Ben ve sevgili eşim Alex birbirimizi çok seviyoruz.

- Kızmanıza gerek yok Fleur Hanım. dedi kinayeli kinayeli. Kahvaltı bitti ben odaya çıkarken Alex' de geri dönüş biletlerini almaya gitti.

Odada yorgun bir biçimde uzanırken içeri Alisha girdi. Sinirle yerimden doğruldum.

- Senin ne işin var odamda?

- Fleur Hanım beni dinlemeniz gerekiyor acilen. Beni Abel Bey'in yanına eşiniz gönderdi, ona yakın olmam için beni tuttu. Bana inanmak istemezsiniz ama kanıtların var, banka hesabıma son bir gün içinde 1000$ yatırdı.

Alex Brown adına gerçekten de bin dolar yatmıştı. Alex'i seviyordum ama Abel'ın suçu yoktu. Alisha' ya teşekkür ettim ve Abel'ın odasına indim. Kapıyı açtığında beni görmeyi kesinlikle beklemiyordu.

- N'olur affet beni, n'olur. diye sarıldım.

- Fleur sen neyden bahsediyorsun? Sen eşini tabii ki sevebilirsin zaten hamilesin. Bunu değiştiremeyiz? 

- Kim hamile ben mi ? Saçmalama istersen, ben onunla yatmadım. Hem Alisha' yı beni unutman için Alex tutmuş. Yanlış anladığım için özür dilerim.

- Afettim seni tatlı şey...

Yukarı çıktığım, ne yapacağımı bilmiyordum. Bir tarafta saf ve temiz il aşkım, bir psikopat ve sadık olan sevdiğim eşim. Ya bir şeytana aşık olacaktım ya da bir meleğe, kalbim şeytan der iken aklım melekte kalmıştı. Oda Alex'i görünce her şeyi öğrendiğini anladım.

- Alex, ben özür dilerim o bunları hak etmiyordu...

- O adam kardeşine aşıktı anlamıyor musun? Bunların hepsini hak etti. Dün gece beni neden öptün Fleur? Çünkü bana aşıksın! Ne kadar reddetsen de...

Ellerimi tutamayıp bir tokat attım, evet onu seviyordum ama bunları duymayı kesinlikle ama kesinlikle hak etmemiştim.

- Beni dinle Alex Brown, evet seni seviyorum ama sen şeytansın. Sen benim için sonsuz bir ateş gibisin canımı yakıyorsun ama senden vazgeçemiyorum. Ama artık farkına vardım, sen kardeşimin katili ve Abel ile benim aşkımın katilisin.

Bavulumu alıp aşağı indim yapacak bir şey yoktu, ona deliler gibi aşıktım. Peşimden geldi özür diledi uçağa bindiğimizde hala kızgındım ona. Yaklaşık bir saatlik uçuşun ardından eve geldik. Yukarı yatmaya çıktım, Alex ise pişmanlıktan odaya giremedi...

 

Saplantılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin