15.BÖLÜM: Ölüm Töreni

105 3 0
                                    

Aradan bir hafta geçmişti, kimseye Alex' in katil olduğunu söylememiştim. Gelinliğimi giydim, kefenden farkı yoktu, doğru ya bugün benim düğün değil ÖLÜM GÜNÜMDÜ...Ardından içeri Abel girdi.

- Fleur, sana veda etmeye geldim, aslında buna hazır değilim bir bir sevdiklerim tarafından terk ediliyorum, elveda...

- Abel beni dinle, can güvenliğim yok, Katil A...

O sırada içeri Irene girdi, neden geldiğini bilmiyordum. Düğünümde bulunacak son kişi oydu.

- Tebrik ederim, Alex söyledi zaten çok yakışıyordunuz...

O daha lafını tamamlamadan, Abel onu dışarı çıkarttı. Evlilik töreni bitmişti, kürsüye çıktık, aklım yerinde değildi sinirden çılgına dönmüştüm.

- Hayatımın aşkı, Fleur' um. Seni gökte ki tek bir yıldız parlamayana kadar seveceğim. Sevgili eşim sen de bir şeyler eklemek ister misin?

Kürsüye çıktım, beynimdekilerle mantıklı olan cümleler savaşıyordu. En sonunda bir iki cümle kurabilmiştim.

- İlk önce benimle zorla evlenen adama teşekkür ediyorum, gerçek yüzünü görmüş olduk. Kardeşimin ölümünü ne çabuk unutmuştu, bir de hayatının aşkı olduğunu söylüyordu az önce dediği gibi.

Herkes şaşkın şaşkın bana bakıyordu, Abel dahil olmak üzere.

- Daha durun daha fazlası var. Kardeşimin ölümünü unutmasının asıl sebebi belki de onu kendi elleriyle öldürmesidir. Doğru duydunuz asıl katil O!

Herkes panik içindeydi, bir katilin yanında bulunmak istemiyordular. Abel ile göz geldik, yanına doğru koşmaya başladım, arkamdan Alex beni ne kadar yakalamak istese de başarılı olamadı. Abel ile beraber arabaya bindik, hızlıca yol aldık.

- Söylediklerinde ciddi miydin?

- Kesinlikle. O pislik bunu hak etmişti.

- İşte benim sevgilim, akıllı, alımlı ve mükemmel...

- Abel, dikkat et araba önümüzde durdu Abel...

Uyandığımda başımda Abel vardı. Abel küçük sıyrıklarla atlatmıştı kazayı ama ben o kadar şanslı değildim, her yerim sargılıydı.

- Sevgilim iyi ki uyandın, sen iyileşene kadar yanında bekledim günlerce, haftalarca, aylarca.

- Abel, ne zamandan beri hastanedeyim?

- Yaklaşık 1 aydır...

Çok yorgundum ki içeri Alex girdi.

- Abel Bey sizi eşimin yanından karşı tarafa alayım, uzaklaştırma emri... Siz tabii polis olduğunuzdan siz daha iyi bilirsiniz.

Alex, doktorla konuştu, taburcu edildim. İşte yeni hapishaneme hoş gelmiştim... 


Saplantılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin