Yemek bitmişti tatlıya geçiyorduk, Abel gözlerini Alex 'ten ayırmıyordu. O sırada Alex masadan su içmek için ayrıldı. Abel'ın yanına doğru sandalyemi çektim.
- Adamı niye dövecek gibi bakıyorsun, bir olay olacak.
- Sen hiç merak etme hanımefendi ben bir kadının yanında adam dövmem, diye pis pis sırıttı.
Aniden göz göze geldik kitlenmiştim ki Alex' in öksürüğü ile toparlandım. Alex sessizliği bozdu
-Ne konuşuyordunuz heyecanlı bir şekilde, bu arada Irene'le ilişkiniz nasıl gidiyor?
Abel sinirden kendini zor tutuyordu Alex 'in ise Irene'i nereden tanıdığı hakkında hiç bir fikrim yoktu. O sırada kapı çaldı kimin çaldığı hakkında en ufak tahminim yoktu. Kapıyı açınca karşımda Irene'i gördüm. Mecburen içeri aldım. Alex 'in yanına oturdu. Abel ise sinirden deliye dönmüştü, mutfağa çekildi hemen peşinden gittim. Sinirden elindeki bardak kırıldı, pansuman yaparken içeri Irene girdi, sevgilisi (aynı zamanda Abel'ın abisi)'yle konuşuyordu. Masaya geçtik.
- Biz Alex' le liseden beri tanışıyoruz eskiden bana aşıktı fakat Francesca'nın güzelliğine kapılana kadar artık olgun insanlar olduğumuz için bunları gülüp geçiyorum.
- Aynen, Irene bunları dert etmemek gerek.
- Bu arada Abel'ın burada ne işi var??
Haklıydı ne diyeceğimi bilmiyordum.
- Fleur benim kız arkadaşım, Irene. E doğal olarak onunla yemek yiyebilirim.
Söylediklerine hepimiz şok olmuştuk ama çaresizliği yüzünden belliydi. Bu yalana dahil olduk.
-Abel haddime değil ama sen Francesca ile nereden tanışıyorsunuz?
Abel odayı terk etti bende şok olmuştum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk
Teen FictionKim bilir katil kim... Kim aşık kim ölü...California ormanlarında neler oluyor bir bilseniz..