5.BÖLÜM: Rasyonel Pedofili

403 15 0
                                    

Greg Bey'in ismini duyunca şok olmadım diyemezdin çünkü neredeyse on iki öğrencisini taciz eden bir insandan bu beklenirdi. Karısı eski Eğitim Bakanıdır o yüzden bu yaptıkları hep yanına kalırdı. Abel onu tanıyıp tanımadığımı sordu, kafamı olumlu bir şekilde sallayarak evet dedim.

Hava cidden çok soğuktu. Aralıktaydık ve saat gecenin 10.30'uydu. Beni eve bıraktı, halim yoktu hemen yatıp uyudum çünkü sabah erken kalkıp Greg Bey'in ofisine gidecektim. Sabah oldu bir kahve yaptım kitabı açtım bir iki sayfa okuduktan sonra telefonum çalmaya başladı. Arayan Alex'ti...

-Merhaba öncelikle telefonu kapatmadan önce beni dinle...sadece dinle. Dün dediklerim için özür dilerim ben sadece seni korumak istiyordum, o polis hiç iyi birisi değil. bunu sana anlatmayacaktım ama... O kardeşine kafayı takmıştı. seni ondan korumak istiyorum lütfen bana inan. Seni seviyorum...

Aniden telefon kapandı söylediklerine kesinlikle inanıyordum. Saate baktım ve çıkmaya karar verdim, metroya bindim, ofise geldim. İçeri girdiğimde lanet olası adam pişkin pişkin oturuyordu. içimden ne hakaretler etsem de sabırlı olmalıydım. İçeri girdim beni görünce toparlandı. 

-Sizi görmek ne büyük bir onur Fleur Hanım, kardeşinize olanları duydum çok başarılı bir öğrenciydi. Hepimiz çok üzüldük.

-Bakın, Greg Bey sizinle açık konuşacağım kardeşimin öldürüldüğü mekanın orada sizin adınıza imzalı bir Shakespeare kitabı vardı. 20 yıldır pedofili tedavisi gördüğünüzü biliyorum.

-Hanımefendi, rasyonel sayıları bilir misiniz? paydası asla sıfır olamaz bende öyleyim elimde hiç bir şey yok paydam sıfır ama o kadar çok payım var ki sonsuz ben rasyonel değilim. Aynı sağlıklı olmadığım gibi, evet haklısınız tedavi görüyordum 5 yıl öncesine kadar... Kardeşiniz beni çok severdi hatta tedavime en çok onun desteği dokundu.

o anda ofisten çıkıyordum adamın dedikleri doğru muydu, araştırmalıydım.

- Bu arada Hanımefendi bu benim imzam değil. Benim imzam daha yatay bir şekilde gelin bakın.

İmzalar kesinlikle tutuşmuyordu, bu sefer cidden ona inanmaya karar verdim. Caddeye çıktım kafam çok karışıktı. O an karakola uğradım olanları konuşmak için, keşke gitmeseydim... Abel Bey'in ofisinden yarı çıplak bir şekilde (eski)nişanlısı Irene çıktı ama peşinde Abel değil biri vardı.

Saplantılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin