Yaklaşık 2 haftadır Londra'daydık, bu tatil ikimize de çok iyi gelmişti. Noel yaklaşıyordu, Abel kiliseye gitti bende Katherine ile birlikte alışverişe çıktık. Küçük Tommy 'de bizimle geldi. Akşam olduğunda Katherine 'da kaldık, Abel ve ben misafir odasındaydık. Sabah oldu, Abel ve ben yerde uyandık demek ki gece o yüzden yuvarlandığımı hissettim.
- Günaydın sevgilim. dedi Abel.
-Günaydın. Dememe kalmadı basıldık, hem de Tommy tarafından...
Neyse ki çocuk ne olduğunu anlamadan üstümüze atladı, mutlu bir aile tablosu oluşturuyorduk. Abel biraz duygusallaştı.
- Fleur, seni o kadar sevmeme rağmen birlikte olamıyoruz. Sen başkasıyla evleniyorsun... Ben zorla başkasıyla nişanlıyım.
- Abel, sence elimde olsa ben istemez miyim? Sana aşığım, kalbimdeki adam... Hadi gel ablan bizi bekliyor.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra, şakalaştığımız pastaneye gittik, akşam içim kurabiye alacaktık. Hava çok soğuktu, burnum kıpkırmızı olmuştu. Akşam yemeğini yedikten sonra vedalaşıp, konser alanına geçtik. Noel için Billie Eilish sahne alacaktı, konser çıkışı çok içmiştik , otelin yolunu zor bulmuştuk. Sabah uyandığım da hiçbir şey hatırlamıyordum ama Abel pis pis sırıtıyordu.
- Demek, Muzlu puding çok romantikmiş, a az kalsın Lenny'i unutacaktım... Okul başkanı, kaslı ve akıllı...hahahaa
Eski sevgililerimden mi bahsetmiştim, mahvoldum. Acaba Lenny hakkında ne kadarını anlattım.
- Dün gece ne dediğimi hatırlıyorum ama özür dilerim. Lenny olayı da bitti, sonrasında eşcinsel olduğunu öğrendim. Ne kadar salakmışım.
- Tamam tamam sıkıntı yok sadece takılıyorum, bir duşa gir, bavulunu hazırla, akşam California' ya geri dönüyoruz.
Duşumu alıp üstümü değiştirdim, bavulumu topladım. Uçağa bindik ve California' ya ulaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantılı Aşk
Fiksi RemajaKim bilir katil kim... Kim aşık kim ölü...California ormanlarında neler oluyor bir bilseniz..