14.BÖLÜM: Kim Bu Katil?

114 3 0
                                    

Sonunda California'ya varmıştık, Abel ile vedalaşıp evime doğru yol aldım. İçeri girdiğimde her yer talan edilmişti, odama doğru ilerlerken yerde bir mektup gördüm;

- Aptal, senin yüzünden gencecik delikanlı ölücek, peki nişanlına ne demeli adam her şeyden habersiz...

Sinirden deliye dönmüştüm, bunu bana neden yapıyorlardı ki? Olanları Abel'a anlatamazdım, Alex'i aradım:

- Alex, katil evime kadar girmiş artık ne yapacağım, bilmiyorum. Korkmaya başladım...

- Sana iyi bir haberim var, bir şüpheliye daha rastladık; Elizabeth Denis. Bu ismi bilmiyordum. Alex'i çağırdım, yanıma geldi.

- Fleur, bilmiyorum bu senin için ne kadar uygun ama evlenmemi gerekiyor, bu haftasonu.

- Alex, saçmalama bunu yapamayız...

- Yapmamız lazım, katil çok yakınımızda sana bir şey olursa katlanamam.

Sevgilisini kaybeden bir adam ve hayatının aşkını yeni bulmuş bir kadın evlenmek zorundaydı. Çaresizce kabul ettim, Abel'a bunu nasıl açıklayacaktım. Evi toparlamaya başladım. Karşıma Francesca'nın günlüğü çıktı, bunca yıldır özel eşyalarına dokunmamıştım.

" Beni neden sevmiyor... Bilmiyorum, ablamdan daha akıllıyım, daha başarılı, daha sıcak, daha havalı ama o lanet Alex beni sevmiyor, bazen sadece annem yerine ablam ölseydi diyorum. Fleur, yüzünden bugün terk edildim... Hoşçakal."

Okuduklarım hem şaşkın, hem kızgın hem de biraz mutsuz olmamı sağlamıştı. Alex beni mi seviyordu, saçmalık. Temizliğe devam ettim, gece yarısına doğru işim bitmişti. Sonunda rahat bir nefes aldım. Telefonum çalıyordu.

- Ah, Fleur sen cidden aptalsın hala anlamadın mı katilin kim olduğunu, katil sensin... Katil en yakının... A

Hat kesilmişti, sabah olduğunda mutfaktan tıkırtılar geliyordu. Elime biber gazını alıp yürümeye başladım, Alex, günlüğü çantasına koyuyordu, evet KATİL OYDU... Peki ben şimdi kardeşimin katili ile mi evlenecektim.!

Saplantılı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin