《TANITIM》

284K 9.2K 2.1K
                                    

Sevgili okurlar. Öncelikle kitabıma hoş geldiniz. Kitabım psikolojik bir kitaptır canlarım. Psikolojik açıdan zorlanabileceklerin başlamamasını tavsiye ederim. Kitabın içerik kısmında özellikle 'YETİŞKİN İÇERİK' olduğu belirtilmiştir. Bölüm sonlarında olabildiğince sizi bu konuda bilgilendireceğim. Sonrasında mesuliyet kabul etmeyeceğimi bildiriyorum.

Psikolojisine güvenenlerle çıktığım bu yolda şans bizden yana olsun♡

MELÂL ile yollarınız nerede ve nasıl kesişti?
__________________ÖNEMLİ______________

KİTABI LÜTFEN ÇEVRİMİÇİ LİSTEDE İNTERNETİNİZ AÇIK OKUYUN.

ÇEVRİMDIŞI LİSTE YÜZÜNDEN İNANILMAZ OKUNMA KAYBEDİYORUM VE KEŞFEDİLEMİYORUM.

*KİTABA 'KESİN BUNDA DA BU OLACAK, BU KİTAP DA DİĞERLERİ GİBİ OLACAK' DİYE BİR ÖN YARGIYLA BAŞLAMAYIN. İLERLEYEN BÖLÜMLERDE ANLAYACAKSINIZ.* (gerçekten bunu yazacak raddeye gelmem çok acı, emeğime iftira atılması çok saygısızca)

*KİTABIMA BU ALGIYLA BAŞLAYIP İFTİRA ATMAYIN.*

GÖRÜYORUM Kİ ÇOĞU KİŞİ İNTERNETİM YOK DEMİŞ YA DA REKLAMDAN RAHATSIZ.

ANCAK BU DURUM EMEĞİME ZARAR VERİYOR.

İNTERNETİNİZ YOKSA BİLE OLDUĞU Bİ ZAMANDA OY VERMENİZİ RİCA EDİYORUM, BÖLÜMLERE.

BİLGİLENDİRMEYİ OKUDUYSANIZ YENİ BİR MACERAYA HAZIR OLUN. KEYİFLİ OKUMALAR♡

SPOİLER VERMEYİN, LÜTFEN!

Hayatta öğrendiği bir şey varsa o da iyilerin her zaman kaybettiğiydi genç kızın. Buna en büyük örnek kendisiydi. Karşısındaki zalimdi. Ondan bir adım öndeydi. Kendisinin asla yapamayacağı şeyleri gözünü hiç kırmadan yapabilirdi. Vicdanını kaybetmiş birinin sınırlarının olmasını beklemek aptallıktı,cahillikti. Öz babasının da bu insan sınıfının içinde olması ayrı bir yıkımdı genç kız için. Hiç beklemediği yerden yediği darbeden sonra nasıl bekleyebilirdi ki merhameti yedi kat yabancıdan?
Bedel ödenecekse bunu hep en masum olan mı ödemeliydi bu hayatta? Hayat komik olduğuna inandığı şakasını dalga geçerek sunmuştu önüne. Öyle olmamış mıydı zaten?
Neden, dedi içinden. Neden? Ama bir cevap bulamadı. Acımasız dünyanın iğrenç oyunlarıydı yaşadığı. Kural basitti. Güçsüzsen kaybedersin. Güçsüz ilan edildiysen, kötülüğün gölgesinden kaçmaya çalıştıkça üzerine düşürdüysen yenilen ilan edilirsin.

Peki bu hikayenin suçlusu kimdi?

Hiçbir günahı olmadığı halde bedel ödeyen günahın sahibinin kızı olan Mira mı?

Yıllar önce işlediği günahın üstünü kapatığını zannedip hayatına devam eden babası mı?

Yoksa o mu?

______________ÖNEMLİ______________

EN AKTİF KULLANDIĞIM SOSYAL MEDYA HESABIM İNSTAGRAMDA.

İNSTAGRAM
SNMNURGYK

TWİTTER
SNMNURGYK

İNSTAGRAMDA TEK HESABIM YAZDIĞIM HESAP. EDİT SAYFALARINI BEN SANIYORSUNUZ. DEĞİLİM. TEK BİR HESABIM VAR.

Beni takip ederek bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz. Sık sık duyuru paylaşıyorum👍

Psikolojik bir kurgu işliyorum. Benim için karakterlerimin içerlerinde yaşadıkları yıkım fazlasıyla önemli. Yazı stilim bu doğrultuda şekilleniyor. Bilginize sunarım.

                           SEVGİLERİMLE
                                   (SNG)

MELÂLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin