《12》'PAÇAVRA'

79.5K 3.5K 2.8K
                                    

!ÖNEMLİ UYARI!

KİTAPTA BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDEN SONRA KADIN KARAKTERİN RUHU ELE ALINACAKTIR.

BU VE DEVAMINDAKİ BİRKAÇ BÖLÜM BOYUNCA KONUMUZ DAHA ÇOK KADIN KARAKTERİN YAŞADIKLARI YÜZÜNDEN HİSSETTİKLERİYLE ALAKALI.

OLAYLAR ELBETTE VAR ANCAK BİR ÖNCEKİ BÖLÜMÜN HİSSELERİNİ ES GEÇEMEM. AMACIM DA PSİKOLOJİK BİR KİTAP ORTAYA KOYMAK. RUH ANLATMAK.

KISACASI BEN RUH ANLATACAĞIM.

RUH ANLATIYORUM, OLAY DEĞİL. SANKİ EN HEYECANLI SAHNEYİ BETİMLEME YAPARAK ANLATIYORMUŞUM GİBİ VERDİĞİNİZ TEPKİLERE BU UYARIMLA SON VERİRSENİZ DAHA SAĞLIKLI OLUR.

OLAY VE RUH ANLATTIĞIM BÖLÜMLER ARASINDAKİ FARK ORTADA. SONRA GELİP DE HİÇBİR ŞEY ANLAMADIM DİYORSUNUZ.  OKUMAYIP DETAYLARI KAÇIRAN SİZKEN BENİ ANLATAMAMIŞ KONUMUNA SOKUYORSUNUZ.

PSİKOLOJİ RUHTUR. RUH BETİMLEMEYLE ANLATILIR. BETİMLEME EDEBİYATTIR.

BEN BU BÖLÜMLERDE RUH ANLATIYORUM VE PSİKOLOJİK BİR KİTAP YAZIYORUM. BU UYARIYI TANITIMA DAHİ BIRAKTIM ANCAK YETİŞEMEDİĞİM YORUMLAR DOĞRULTUSUNDA BUNU YAPIYORUM.

YANİ BEN KİTABIMI YAZDIĞIM KATOGARİ DOĞRULTUSUNDA YAPMAM GEREKENİ YAPIYORUM. SORUNU SÜREKLİ KARŞIDA ARAMANIZ ÇOK YANLIŞ Kİ KİTABIN GEREĞİNİN BİLİNCİNDE OLAN KİMSEDEN BU YORUMLARI ALMIYORUM.

NEREDE VE NE OKUDUĞUNUZUN BİLİNCİNDE OLMALISINIZ.

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

SİZLERİ SEVİYORUM♡

KEYİFLİ OKUMALAR.
SNMNURGYK

Ruhum, cam kırıklarının sağınağında ıslanıyor. Cam kırıklarının parçaladığı hayallerim, benliğime akıtıyor acıyı damla damla. Benliğim yok olmaya aday. Soluklarım kesilmek için hazır. Zihnim derin kesiklere sahip. Bir damla kan düştü lime lime olmuş ruhumun her bir parçasına. Aheste ve etkili olan bu yayılış, azrailin eline oyuncak ediyor ruhumu. Sayısı kaçmış durumda ruhumun medcezirlerinin. Bir pamuk ve bir diken. Huşu ve uyum içerisinde. Birbirlerine olan uyumları göz doldurken şimdilerde bir meleğin uğraşı olmuş durumda. Dikeni çıkarmak için verilen çabada uzayan her pamuk ipliği dolanıyor boynuma.

Her çıkarılıştan sonra tekrar pamukla buluşturuluyor. Sarmalanış başlıyor. Diken huzuru tatmak üzereyken tekrarlanıyor olağan görülen durum.
Sarmalanamayan diken, pamuğun düşmanı artık. İki dost birbirine kırdırıldı. Bedenim ve ruhum savaş içinde. Birinin varlığı bir diğerini kabul etmiyor. Ruhumun varlığıyla vücut bulduğum tüm uzuvlarım artık bana fazla.

Bir pamuğun sahip olduğu iplikler kadar acılarım. Ağzına kadar dolu olan şişeyi taşıracak olan o fazlalık damlayım. Zihnimin duvarları karalar bağladı. Düşüncelerim yaslı. Zihnime bağlanan karalar, sonsuz uzay boşluğuna attı benliğimi. Bedenim boşlukta. Acının dolduğu gözlerim, varlığıyla şişmiş durumda. Aynı zamanda bir kana rengini bağışlayan kırmızılığa ev sahipliği yapmakta. Hakimiyetini kaybettiğim hayatımın yanına yoldaş olan bedenimle bir koltukta konumlandım.

Gözümün önünden hızla akıp giden yol, hayatımın karmaşıklığını kucaklıyordu. Uzayın oksijensizliğinde boğuluyordum. Şuursuzluğum bundan kaynaklanıyordu. Göz pınarlarımı kurutan bu acının tarifini bulamıyordum. Görmek ve bakmak arasındaki o ince çizgide dolanıyordum.
Her bakan görür mü?
Öyleyse ben neden görülmedim?
Bedenimden yayılan kokuyla dolan ciğerlerimin patlaması sonucunda gerçekleşecek olan bir yok oluş istiyordum. Benliğimin hakimiyetsiz ilerleyişi devam ediyordu.

MELÂLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin