Podziękowania

489 16 7
                                    


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nadeszła ta chwila, której chyba najbardziej nie lubię. Pożegnanie się z książką jest zakończeniem jednego z etapów w życiu, zwłaszcza gdy pisało się ją tak długo.

Epilog miał być opublikowany już ponad miesiąc temu, ale nie mogłam jakoś go skończyć. Długi czas się z nim męczyłam. Wiedziałam, co chcę w nim ująć, ale gdy przysiadałam przy kartce papieru czy klawiaturze nie mogłam go napisać. Dostałam niezłej blokady, ale uświadomiłam sobie, że w końcu musiało nadejść zakończenie.

Niektórzy z was pewnie są zawiedzeni takim obrotem spraw, inni mogą sądzić, iż to dobry moment, ale za to ja jestem zdania, że to jeszcze nie koniec. Za jakiś czas „Rubinowe Serce" przejdzie korektę. Nie będą to drastyczne zmiany, ale na pewno gdzieś w środku pojawi się nowy rozdział czy też dwa.

Z całego serduszka chciałabym podziękować wszystkim którzy wytrwali ze mną od początku do końca, jak i nowym czytelnikom. Mam nadzieję, że „Rubinowe Serce" chodź odrobinę, wam się spodobało i macie pozytywne odczucia po zakończeniu tej lektury.

Żywię nadzieję, że jeszcze nasze drogi się skrzyżują przy innych publikacjach. 

Chciałabym zachęcić was do przeczytania mojej nowej książki „Poślubiona mroku".

W mediach wstawiłam nową wersję zwiastuna do "Rubinowego Serca". Nie jest to jakaś duża zmiana, ale wydaje mi się, że tym razem jest najlepiej dopracowany i ogólnie lepiej się prezentuje. ;) 

Piszcie, co sądzicie.    


Siedemnastoletnia Sophie nie miała łatwego życia i zapowiada się, że to się nie zmieni. Ian McCartney po śmierci żony stał się niezwykle formalnym człowiekiem o żelaznych zasadach, a choćby jedno spojrzenie w stronę córki sprawiało mu ból wspomnień o ukochanej. Sophia wraz z ojcem po wielu latach zimnych stosunków wybierają się we wspólną podróż, przynajmniej tak się jej wydawało. Gdy staje u progu starego zamczyska otoczonego majestatycznymi górami, zdaje sobie sprawę, że życie, jakie do tej pory wiodła, jest niczym w porównaniu z przyszłością, jaką sporządził jej los u boku samego Króla Mroku.

Rubinowe serceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz