#3

752 27 0
                                    

Lauren
Camz si sedla vedle mě. Z její blízkosti se mi rozbušilo srdce a začala jsem být nervozní jako malé dítě. "Takže na tour vyjíždíme už dnes odpoledne?" Zeptala se Camila, Dinah ji přikývla.

Na tyhle spontánní tours jsem zvykla takže už vím co si sbalit a co ne. Podala jsem si batoh a dala si tam nějaké oblečení a potřebné věci.

Nastoupila jsem do autobusu který nás zaveze přímo do Los Angeles a rozhlédla se po volném místě. Holky už seděli ve předu a vedli nějakou hrozně zajímavou konverzaci které jsem se chtěla vyhnout, proto jsem si sedla do zadu na volnou sedačku.
Když jsem si vytahovala sluchátka z tašky tak jsem si všimla přiběhnout udýchanou brunetku. "Můžu?" Zeptala se s úsměvem a pohled zamířila na volné místo vedle mě. "samozřejmě" úsměv jsem jí opětovala a ona se posadila. Položila jsem jí ruku na stehno při čemž jsem si všimla jak sebou škubla a mou ruku pozorovala, proto jsem jí sundala. Nejspíš je hetero. Camila mi rychle ruku chytla a opět ji položila na její stehno, usmála jsem se sama pro sebe. Nebo možná ne.

Po chvíli cesty mi usnula na rameni, pohladila jsem jí po vlasech a užívala si výhled na spící Camilu.

"Vstávejte" smála se Ally s ostatními. Taky jsem usnula? Když jsem si všimla že jsme spali skoro v objetí tak mi hned došlo co je důvod jejich smíchu. Nahrnulo se mi teplo do tváři.

"Takže poslouchejte! Na pokojích jste.. Dinah s Normani a Ally! A Lauren s Camilou!" Usmála jsem se sama pro sebe.

Přišli jsme na pokoj a odložili si tašky na podlahu. "manželská postel, vážně?" Protočila oči Camila, což mě znepokojilo a celkem ranilo. Camilo víš kolik lidi by dalo cokoliv být na tvém místě? A ty si ještě stěžuješ. "vadí?" Zeptala jsem se zmateně, ale odpověď jsem nedostala. Je hetero.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat