28

496 19 0
                                    

Lauren
"Kurva" vykřikla jsem když jsem otevřela e-mail z mojí školy kterou dělám dálkově. "Copak?" Zeptala se Camz. "Podívej se na e-mail" zmateně se na mě podívala, ale udělala co jsem jí řekla. "Cože" řekla vyděšeně. "Však nemůžeme jen tak odjet na měsíc" začala vystresovaně chodit okolo postele. Zvedla jsem se a chytla ji za ramena. "Klid, vyřešíme to" usmála jsem se na ní a objala jí i přesto že absolutně nevím co budeme dělat. S Camz studujeme stejnou školu dálkově kvůli tours. Od ředitele školy nám přišel mail že poslední měsíc musíme dostudovat osobně jinak nás vyloučí. Musíme přijet už za dva dny jinak nás vyloučí a my budeme muset dělat 4 roky školy znovu. Jak budou reagovat holky na to že musíme odjet na měsíc? A Shawn? Vždyť mají mít tu svatbu.

"Ally přijďte všichni k nám na pokoj prosím, je to důležité" řekla do telefonu zoufale Cami. Začala jsem jí hladit po zádech. "Jsme tu" sedli si k nám na postel a já sundala ruku z Camz zad za kterou mě rychle chytla. Usmála jsem se pro sebe.

Popsali jsme jim situaci a měli stejnou reakci co Camz, ale pochopili to. Prostě se tour na měsíc ruší. My dostudujeme a rovnou přijedeme do San Francisca na další tour. Vše se domluvilo i s manažerem, takže my už můžeme odjet. Ještě další věc. Camz svatba.

Camila
Nechápu co tak najednou, proč nedali vědět dřív. Svatbu budeme muset odložit, ne jen kvůli škole. Mám měsíc na rozmyšlenou jestli tohle vážně chci. Můj sen mě vyvedl z míry. Bojím se že si ho vezmu a nebudu šťastná.

"Shawne tady si, hledala jsem tě snad všude" usmála jsem se potom co jsem po hodině hledání našla Shawna v hale sedícího na gauči. "Ahoj lásko" zvedl zrak od displeje telefonu. "Něco se stalo" sedla jsem si vedle něj. "Budu muset za dva dny odjet na měsíc do Miami, ředitel nám napsala že pokud školu nedoděláme osobně tak nás vyloučí. Já té škole věnovala hodně času" sklopila jsem zrak. "Co naše svatba?" Zeptal se zděšeně. "Bude se muset odložit" podívala jsem se mu do oči. "Lásko chápu to, nemusíš být smutná. Buď v pořádku. Budu na tebe čekat i přesto že mi budeš hrozně chybět" objal mě a já byla šťastná z toho že reagoval takhle. "A hlavně ne že si tam někoho najdeš" zasmál se a já též. Neboj, nikoho hledat nemusím.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat