Camila
AllyBrooke zveřejnila nový příspěvekRozklikla jsem fotku.
AllyBrooke
Nejsou roztomilé? Xoxo 😍 #Camren"Co to-?" Řekla jsem zmateně. "stalo se něco?" Přiběhla Lauren z koupelny pouze ve spodním prádle. Což mě znepokojilo ještě víc. Wow má fakt krásné tělo. Nedivím se že Lauren tolik lidi chce. Vlastně jsem se nedivila při prvním pohledu na ni- "um" odkašlala si černovláska když si všimla že jsem myšlenkami jinde.
"koukej-" podala jsem ji svůj telefon "ja jí zabiju" řekla naštvaně a vystartovala z našeho pokoje. Rychle jsem se zvedla z postele a rozběhla se za ní. "Ally! Otevři sakra!" Bouchala na dveře vedlejšího pokoje "nezabíjej mě" ozvalo se přez dveře a pomalu se začali otevírat "Proč si to udělala?" Vyhrkla na ní Lauren "je to jen sranda" snažila se odlehčit situaci Ally "četla sis ty komentáře?" Řekla už více v klidu Lauren "ehm jo, ale jsou pozitivní" zasmála se a hned si zasloužila vražedný pohled od Laur.
Vrátili jsme se na pokoj a začali se chystat na první koncert večer. Obě jsme se k sobě otočili zády a začali se převlékat, nedalo mi to musela jsem se podívat. Nešla ji zapnout podprsenka, potichu jsem se zasmála jak se nešikovně snaží. "pomůžu ti" řekla jsem a bez odpovědi se přiblížila k ní a podprsenku jí zapla "díky".
Odešli jsme do maskérny, kde nám udělali makeup a vlasy.
Poprvé jsem po boku holek na pódiu, nejdříve máme menší rozhovor před koncertem, všichni jsme se posadili na vyšší židle a dostali mikrofon. Nejdříve se ptali na klasické otázky.. "Je camren pravda?" Zeptal se někdo v davu. Podívala jsem se zaskočeně na Lolo. "Camren neexistoval a ani nebude. Jsme pouze kamarádky" řekla Lauren.