Camila
"Ahoj Kočko" vrátil se Ty ze záchodu a sedl si vedle Laur. Lauren na něj pouze mrkla a usmála se. To si mě nevšiml nebo co?! "Sluší ti to Camz" polichotil mi Brad po chvíli ticha. Chystala jsem se poděkovat, ale začala mluvit Lauren "ehm Camz ji říkám jen já" řekla celkem naštvaným tónem. "Dobře, tak já ti budu říkat- Cami" dořekl nadšeně. "To je super, myslím že i lepší než Camz" podívala jsem se na Lolo ,která vypadala že za chvíli praskne vztekem."Camilo je pravda že jste se rozešla s Shawnem kvůli Lauren?" Přiběhl k nám paparazzi uprostřed dezertu. "S Shawnem se budeme brát a s Lauren jsme pouze kamarádky, takže ne" odpověděla jsem v klidu. "Lauren tohle je váš nový přítel?" Přesměroval otázky na Lolo. "Zatím ne" mrkla na něj. Paparazzi spokojeně odešel a já myslela že se neudržím a něco řeknu špatně. "Odskočím si" zvedla jsem se a odešla. Než jsem byla úplně pryč slyšela jsem jak se Lauren též omluvila. Vešla jsem na záchody a po chvíli i tmavovláska. "Jsi v pořádku?" Zeptala se opatrně. "Ne, přivádíš mě k šílenství Jauregui" upřela jsem pohled na ní. Bez jakékoliv odpovědi udělala krok ke mě. Chytla mě za tváře, chvíli se mi jen tak dívala do očí. "Jsi krásná" šeptla a políbila mě. Chci se vedle ní probouzet každé ráno, stát u oltáře s ní. Vrátili jsme se ke stolu a omluvila jsem se že mi není dobře, takže jdeme zpátky na hotel.
"Koukneme se na film?" Zeptala jsem se když jsme přišli na pokoj. "Jasně, jen si skočím do sprchy" usmála se a zalezla do koupelny. Zatím jsem zapla netflix a našla nějaký dobrý film. Nachystala jsem nám jídlo a sladkosti. Lehla jsem si na postel s telefonem a čekala až přijde. Slyšela jsem jak se otevřeli dveře tak jsem zvedla zrak od telefonu. "Jauregui přestaň provokovat" řekla jsem když jsem uviděla Lolo jen ve spodním prádle. "Už se oblíkam, klid!" Zakřičela když se ohla ke kufru. "Kurva Lauren!" Vykřikla jsem. "Copak?" Zasmála se a provokativně se na mě podívala.
Leželi jsme spolu v objetí, u filmu. Vnímala jsem jen to jak jí nepravidelně tluče srdce. "Dobrou" pohladila mě po vlasech když jsem začala usínat.