40

492 23 4
                                    

Camila
"Prosím o pozornost" poklepal dvakrát postarší muž na mikrofon. Přerušila jsem konverzaci s Lauren a zaměřila své oči na pódium. "Vyhlásíme krále a královnu dnešního večera" oznámil a všichni netrpělivě čekali až otevře červenou obálku s dvěmi jmény. Lauren vypadá zatraceně dobře v těch šatech "kam koukaš?" Zasmála se když si všimla, že jako jediná z davu se nedivám dopředu. "A ty?" Vyplázla jsem na ní jazyk a otočila svoji hlavu zpět na ředitele. "Králem a Královnou se stávají-Bradley Simpson a Camila Cabello" všichni začali tleskat a já si šla pro svoji korunku.
Udělali nám místo na parketu, při scházejí posledního schodu jsem znejistila při pohledu na Lauren stojící hned ve předu hloučku lidí. "Myslím že tu máš být s někým jiným" usmál se Brad a odešel směrem k Lauren bez toho abych stihla něco namítat. "Smím prosit?" Natáhla ke mě ruku kterou jsem s úsměvem přijala. Stoupli jsme si doprostřed utvořeného prostoru pro královský pár, dala jsem ji ruce kolem krku a ona svoje položila na moje boky.
"Tohle je trapné" zasmála se po chvíli ticha. "Já vím, ale i tak si ráda že si tu místa Brada" zašeptala jsem.

Lauren
Radši bych strávila večer na hotelu v posteli, ale vím že jsme se potřebovali obě odreagovat od všeho. Zítra už se vracíme, tohle je poslední náš den tady, poslední den nás. Začala mi brnět kapsa od kalhot uprostřed tance s Camz takže jsem se kousek odtáhla a podívala se na telefon. "Smith" řekla jsem a táhla Camilu pryč z hlučné místnosti.

"Tak co?" Zeptala se nedočkavě Camz po tom co jsem dovolala s detektivem. "Mají ho" začala jsem se usmívat od ucha k uchu. "O můj bože Lauren!" Vykřikla přes celou chodbu a dala mi rychlou pusu. "Pojďme domů" zasmála jsem se šťastné a pořádně ji políbila.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat