41

478 23 2
                                    

Camila
"Kde mám svoje triko Cabello?" Usmála jsem se pod představou že si nevšimla kde je. "Hledej Jauregui" odpověděla jsem jí s humorem v hlase. "Zase hrajeme na tu hru s příjmením?" Objala mě ze zadu, nečekala jsem to takže jsem trošku nadskočila pod jejím dotekem. "Je to sexy" zašeptala jsem a otočila se k ní. "Ty jsi sexy" chystala se mě políbit "tady je moje tričko" řekla naštvaně když si mě prohlížela. Políbila jsem jí něžně jak jen to šlo "Cabello, už máme spoždění" odtáhla se. "Nevadí" přitáhla jsem si jí zpět do polibku. "Musíme jít" vzala kufry a odešla z našeho dosavadního domova.

"Lauren" přitulila jsem se k černovlásce. "Bojím se" podívala jsem se jí do očí. "Čeho Camz?" Pohladila mě po vlasech a usmála se. "Že přistaneme" když jsem to dořekla tak se začala smát. "Musíš to s ním vyřešit" zvážněla a opřela se o mě.

"Za chvíli budeme přistávat" řekla nervózně Lauren. "Lolo te amo" políbila jsem jí a v hlavě se mi objevila myšlenka že to je naposledy co cítím její dokonalé rty, kterou jsem hned zahnala.
"Taky tě miluju" řekla potichu. "Odpověď na kterou si čekala, myslím že sushi to jen tak nezpravilo" zasmála se.

"Lásko!" Rozběhl se ke mě Shawn, objal mě a políbil. "Tak moc si mi chyběla" předal mi puget růží. "Ty mě taky" nasadila jsem úsměv vzorné ženušky. Chytil mě za ruku a vedl k autu. Pro Lauren prý přijede zbytek skupiny dalším autem. "Zase máš ten náramek?" Podíval se znechuceně na moje zápěstí. "Vždyť víš že ho nesundávám" Nechápala jsem co má za problém. "To Lauren taky ne" pustil mojí ruku a přestal se usmívat. "Začalo kolovat po internetu hodně článku o vás s Lauren" promluvil a já se na něj zaskočeně podívala. Vůbec jsem neměla čas na sociální sítě a média. "Já a Lauren? Blbost" zasmála jsem se.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat