#7

592 26 0
                                    

Lauren
Opět jsme měli menší rozhovor před koncertem. Zase ten 'pan dokonalý' seděl na mém místě. vedle Camily.
Všechny otázky byly mířené na Shawna takže jsem jen seděla a dělala že vnímám.
"Shawne nežárlíš na Camren?" Zeptal se někdo. Podívala jsem se na něj a čekala na jeho odpověď. Zasmál se, chytl Camilu okolo pasu a řekl "nežárlím na Lauren protože to není pravda. Camz není na holky." Presměrovala jsem pohled na Camilu která se usmála sama pro sebe. "Takže bacha Lauren!" Přerušil mě při přemýšlení nad tím proč se Camz zrovna u toho usmála jeho trapný pokud o vtip. "Nebooj" zasmála jsem se a hned jak se na mě přestal dívat, jsem protočila oči.
Camila vypadá tak- šťastně vedle něj.
"Je mi špatně" řekla jsem Ally a odešla do backstage "kurva! Kurva! Kurva!" Začala jsem mlátit do věcí okolo sebe "Nemůžeš k ní nic cítit! Kurva Lauren vzpamatuj se!" Nadávala jsem sama sobě dost nahlas.

Po chvíli jsem se uklidnila, ale ztratila pojem o čase. Až když pro mě přišel security že už začal koncert tak jsem si uvědomila že jsem tam strávila skoro dvě hodiny. Vrátila jsem se na stage s úsměvem. Holky seděli na kraji stage a Camila s Shawnem zpívali 'i know what you did last summer' sedla jsem si k ním a pozorovala Shawna s Camz i když s odporem. Shawn si na konci písničky Camilu chytl a začal se k ní přibližovat, všichni fanoušci začali pískat.
Lauren dýchej
Když už Shawn měl zavřené oči tak mu Camila na poslední chvíli uhla a podívala se na mě. Shawn se začal smát a dav lidí taky, ale my s Camz stále udržovali oční kontakt.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat