Lauren
"Budete mi chybět" objala jsem všechny holky ještě před tím než ohlásí náš let. "Ty mě taky" mrkla na mě Normani ironicky. "Brzdi samice" zvedla jsem ruce na obranu. Všechny jsme se začali smát. "Ty naše večery Laur, bude mi chybět jak vzdycháš mé jméno" pošeptala mi do ucha. Uvědomila jsem si že Camz stojí vedle mě a vše slyšela. Vyděšeně jsem se na ní podívala a ona vypadala naštvaně. "Let do Miami je připravený" ohlásilo se. "Mějte se" zamavála jsem jim naposledy a odešli jsme do letadla.Sedíme vedle sebe. "Laur, vážně si něco měla s Normani?" Zeptala se smutně. "Teď ne, před dvěmi roky jednou. Byla jsem hrozně opilá" chytla jsem jí za ruku, ale moc jí to neuklidnilo. "Camz chyběla si mi" pošeptala jsem jí do vlasů když si o mě opřela hlavu. "Vždyť jsme spolu byly každý den" zasmála se. "Chybělo mi být s tebou o samotě, tohle mi chybělo. Jen ty a já." Odhrnula jsem ji vlasy z obličeje. "Mě taky" šeptla.
"Dáte si něco?" Přišla za námi celkem sexy letuška. Camz zpozorněla po tom co si všimla jak se na mě kouká.
Camila
Tá blondýna svléká Lolo očima! Nevypadá že by to Lauren nějak vadilo. "Nevím" odpověděla Laur. "Máte chuť na něco speciálního?" Mrkla na ní. Odkašlala jsem si, chytla krásnou černovlasku za ruku a propletla naše prsty. Blondýnka se na mě ironicky usmála. "Jsme v pohodě, díky" zabíjela jsem jí pohledem. I tak podala Lauren nějaký papírek a beze slov odešla. "dala mi svoje číslo" usmála se Lolo. Vzala jsem jí papírek a rozstrhala ho. "Co to bylo?" Zeptala se zmateně. "Co myslíš?" Dělala jsem že nevím o čem mluví. "Ty žárlíš" zasmála se. "Na koho?" Zeptala jsem se. "Ale notak Camz ty žárlíš" usmála se a opřela si hlavu o moje rameno. "Nebyla zase tak hezká, ty máš lepší zadek" šeptla. "Zadanej zadek" v půlce se mi zlomil hlas. Lauren ze mě hlavu sundala a udělala to co v autobusu kdysi. Dívala se do uličky. "Lauren, nechci myslet na Shawna tenhle měsíc. Chci si od všeho odpočinout. Promiň" chytila jsem jí zase za ruku. Objala mě a po chvíli usnula.