O dva týdny později
Lauren
Za 4 dny se bude konat školní ples a já tam hodlám pozvat Camz, pokud tam tedy nepůjde s Bradem protože se začali nějak často vídat. "Camz?" Promluvila jsem do tmy "Ano Lolo?" Otočila se. "S kým půjdeš na ten ples?" Zeptala jsem se nervózně. "S Bradem" odpověděla unaveně. "Půjdu si ještě zakouřit" zvedla jsem se z postele. "Vždyť nekouříš" Nechápala Camila. "Tak začnu" práskla jsem vchodovými dveřmi a odešla se projít.Když jsem se vrátila tak bylo rozsvíceno, Camila seděla smutně a zamyšleně na posteli. "Co blbneš, jsou 3 ráno" upozornila jsem jí. "Pokazila jsem něco?" Zvedla zrak ke mě. "Nic si nepokazila, nejsi moje. Můžeš jít na ples s kýmkoliv chceš" přisedla jsem si k ní a pohladila jí po tváři. "Chci být tvoje" zašeptala. "Shawn" řekla jsem zklamaně. V tu chvíli začala plakat. "Camz ne, neplakej" objala jsem jí, cítila jsem pocit viny. "Nechci být v téhle situaci, chci s tebou strávit zbytek života, ale s Shawnem by to bylo jednodušší" vydechovala. "Musíš se rozhodnout Camz, takhle to nepůjde dál" řekla jsem a ona mě políbila, zatlačila na mě tak abych si lehla a ona si sedla na mě. Užívala jsem si ten pocit, tady je moje. Když si vybere Shawna, budu vědět že byla moje aspoň tady. Žádný Shawn ani Brad jen já a ona. Odtáhla jsem se, objala mě a tak jsme i usnuly. Miluju usínat a probouzet se v jejím objetí.
Camila
Otevřela jsem oči a všimla si jak mě pozoruje. "Jsi krásná" řekla chraplavě. Usmála jsem se a políbila jí, chci jí líbat pořad. Miluju jak chutnají její rty. "Půjdeme ti dneska vybrat šaty" usmála se nadšeně.