18

525 19 0
                                    

Camila
Konečně jsme po dlouhém dni přišli na pokoj, i přesto že jsem byla unavená jsem se nemohla dočkat až budeme konečně s Lauren sami.
"Půjdeme tedy? Nebo si chceš odpočinout?" Zeptala se Lauren po cestě do pokoje. "Jasně, půjdeme. Jen si dám sprchu" usmála jsem se na ní. "Kvůli mě joo? Jaká čest" zasmála se "blbečku" bouchla jsem ji do ramene.

"Můžeme?" Zeptala jsem se když jsem vyšla z koupelny a Lauren nezaujatě koukala do telefonu. "Konečně" protočila oči Lolo když si mě začala všímat. "Wow" prohlížela si mě. "Co?" Zkontrolovala jsem si oblečení jestli není někde flek. "Jsi krásná" řekla a já se nejspíš začala červenat.

"Pojďme na pláž" chytla mě za ruku a táhla směr pláž.
"Viděla si ten Dinah výraz dneska?" Smáli jsme se a procházeli po břehu moře. Když jsem se konečně zvládla nadechnout "jsem teď vážně šťastná, upřímně šťastná" zvažněla jsem. "Jo to já taky" odpověděla Laur. "Už chybí jen jedna věc" sklopila jsem zrak. "Aby tady byl Shawn?" Zasmála se. "Ne" odpověděla jsem vážně. "Tak co?" Zastavila svůj krok. "Tohle" stoupla jsem si před ní. Byla mi jedno její reakce. Bylo mi jedno kdyby mě odstrčila. Nepřemyšlela jsem nad následky mého činu. Cítila jsem se s ní tak dobře jak jsem se s Shawnem nikdy necítila, vlastně s nikým. Nemyslela jsem ani na to že má přítelkyni a já se možná budu vdávat. Ani na to že spolu pracujeme. Byla jsem jak opilá ale střízlivá. Je to mezi námi zvláštní, potřebuji vědět jestli to tak nemám jen já. Jsem lesba? Vím že k ní něco cítím. Něco hodně silného.
Chytla jsem ji za tváře a políbila, spojila jsem naše rty. Musela jsem si stoupnout na špičky. Začala spolupracovat. Chytla mě za boky. Když jsem přidala na tempu a intenzivitě, rukama sjela na můj zadek. "Pojďme zpátky" šeptla do polibku. "Dobře" odpověděla jsem a odpojila se.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat