33

452 22 2
                                    

Lauren
Přitiskla jsem moje rty na ty její, pomalu začala spolupracovat. Začal jí během toho zvonit telefon "no to si děláš prdel" neochotně jsem se odtáhla. Camila se pro telefon natáhla a hovor zvedla. "Ano Shawne?" Řekla do telefonu. Zvedla jsem se z ní a odešla do vedlejší místnosti. "Máme hodinu, teď nemůžu" zaslechla jsem tlumeně jak si Camz povídá s telefonem.
"Promiň" ozval se zamnou její hlas. "V pohodě, máš Shawna takže-" otočila jsem se na ní, než jsem to stihla doříct tak mě políbila. Narazila jsem jí na jedelní stůl na který se následně posadila. Odtáhla jsem se a položila ji ruce na stehna. Usmály jsme se na sebe. "Mám hlad" oznámila jsem po chvíli ticha.

Camila
Nevím co to semnou je, ale není to poprvé co jsme se políbili ale tentokrát to bylo jiné, žádná nebyla opilá. Tá pláž byla zvláštní a nerada na to vzpomínám když si uvědomím co se stalo potom. Jdeme po ulici směr restaurace a já jsem zase myšlenkami jinde. Bojím se rozhovoru jak to s námi bude dál, nedokážu jen tak poslat Shawna někam. Hodně ji to raní, chci s ní trávit čas. Chci být její přítelkyně, to co cítím s ní, necítím s nikým. Jenže vím ,že když budu s Shawnem nebudu řešit urážky a různé problémy, nejsem na to připravená. Pokusila se mě chytit za ruku což mě probudilo z myšlenek. Usmála jsem se a propletla naše prsty.

"Jéé ahoj" všiml si nás Brad ,když jsme vešly do příjemné restaurace. "Ahoj" objala jsem ho. "Nechcete se k nám přidat? Ty si musel odskočit" usmíval se jako sluníčko proto nezvládnu odmítnout jeho nabídku. "Proč ne" podívala jsem se na Lauren  a sedla si vedle něj,  Lolo naproti nám.

Show me your feelings Kde žijí příběhy. Začni objevovat