Lauren
"Já jí z jedné strany chápu, ale ubližuje tím úplně všem" řekla Ally když si mě prohlížela jak si bez přítomně oblekám košili. "Ty nejdeš v šatech?" Vešla do dveří Normani a pozastavila se nad tím co mám na sobě. "Ne" odpověděla jsem jednoduše a prohlížela se v zrcadle. "Jsem bad boy" mrkla jsem jedním okem a natáhla se pro motýlka.
"Jesus ukaž, ty jsi úplně neschopná" zasmála se Ally nad mými zkušenosti s nasazováním motýlka. "Za chvíli by ses na tom uškrtila" usmála se a odešla krok ode mě.
"Třeba jsem to měla v plánu a ty si to překazila" zavtipkovala jsem za což jsem hned schytala ránu do ramene. "Wow Cabello neví o co přichází" nenechala si ujít poznámku Normani. "O co přicházím?" Přišla do místnosti Camila v županu a ručníků na vlasech. "Můžete nás nechat o samotě?" Řekla jsem po chvíli trapného ticha v obrovském pokoji. "Žádný cukrovaní-" zasmáli se a odešli. "Lo- mrzí mě že jsem to nevyřešila, ale nechci aby na mě tahal špínu jak na Arianu" snažila se obhájit své činy. "Camz já vím,ale jak to bude s námi?" Řekla jsem smutně. "Tak jako teď, nechci nic měnit. Potřebuju to Shawnovi nějak nenásilně říct a vím že se svatbou už nepohneme" až to dořekla tak se podívala na svoje svatební šaty, které leželi na gauči. "Můžeš mě políbit prosím?" Šeptla jako puberťačka co se boji odmítnutí. Beze slov jsem k ní přistoupila blíž a políbila jí. "Sluší ti to" odtáhla se a odešla zpět do koupelny."Co bude s camren?" Šeptla ke mě Dinah když všichni netrpělivě čekali na příchod nevěsty. "Tak jako teď" řekla jsem ještě potišeji. "Ona bude podvádět Shawna?" Přidala se k našemu rozhovoru Normani. "Drž hubu, vždyť stojí skoro vedle tebe" sykla jsem na ní a dále hodlám ignorovat jejich konverzaci. "Jak inronické že zrovna my jsme družičky" zasmála se Ally a tím mířila na můj vztah s Camilou. Protočila jsem oči a chtěla něco říct, ale všimla jsem si jak Camz stojí na konci uličky po boku vysokého, staršího muže. Sluší jí to. Bušelo mi srdce jen když jsme udržovali oční kontakt. Myslela jsem že všichni v mistnosti slyší jen můj zrychlený tep.
"Táži se vás, pane Mendesi zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomnou slečnou Cabello, budete jí oporou v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci?" Zeptal se oddávající muži, který si dnes místo mě bere Camilu.
"Ano" odpověděl nervózně.
"Táži se vás, slečno Cabello zda vstupujete dobrovolně do manželství se zde přítomným panem Mendesem budete mu oporou v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci?" Položil stejnou otázku překrásné brunetce.
"A-ano" odpověděla nejistě a podívala se na mě. V ten moment jsem viděla pouze bolest a smutek v jejich očí i přesto že jí na tváři hrál úsměv.Takže ano jsme na konci příběhu "show me your feelings" což znamená začátek pokračování na tuto knihu "show me your loyality" 😏 Dozvíte se jak to dopadne mezi Camilou a Lauren, jejich budoucnost a další různá dramata. Strašně moc děkuju za podporu, votes..❤️ Doufám že vás příběh neomrzí a budete pokračovat ve čtení 😇❤️