Camila
"Miluješ jí?" Hodila do sebe další skleničku whiskey Dinah. "Jasně že jo" odpověděla jsem na její otázku a mávla na barmanku pro další drink. "Je pozdě večer a zítra budeš stát u oltáře s někým jiným" zvedla se z barové židle a kývla na mě. "Máš pravdu, musím jít za ním" zvedla jsem se tak rychle až se mi trochu zamotala hlava. Mávla jsem na Dinah a odešla do pokoje Shawna."Musím ti něco říct" zvázněla jsem a sedla si na postel. "Já taky" usmál se a posadil vedle mě. "Tak začni" nervózně jsem si začala hrát se svými prsty. "Strašně tě miluju a jsem rád že se zítra bereme, mohli bychom začít přemýšlet nad miminkem" chytil mě za moje třesoucí ruce a čekal že se mu podívám do oči, což jsem neudělala. "Teď ty" promluvil s náznakem strachu v jeho hlase. Nemůžu mu to udělat, bude zklamaný. Co když mi udělá to co Arianě? Miluju jí, ale nechci se s ním soudit do konce života. "Jsem unavená" zvedla jsem se a odešla zpět do našeho společného pokoje s Lauren. "Co se děje krásko?" Zvedla se z postele a objala mě hned po tom co jsem vešla do dveří. "Budu se brát" ironicky jsem se usmála se slzami v očích. "Ale ne s tebou-" šeptla jsem a rozbrečela se. "Tohle je hodně v prdeli" začala nahlas přemýšlet vyšší černovláska. "Zůstaň semnou prosím" vydechla jsem do jejího ramene a čekala na odpověď. "Zůstanu" objala mě ještě silněji.
Milý čtenáři, už máme před sebou poslední kapitolu tohoto příběhu :(( ale pro vás je to pouze začátek